אא

טורקיש איירליינס תציע שירות טרום טיסה החל מ-1 באוגוסט בשדה"ת בחיפה

בעקבות אל על, גם חברת התעופה טורקיש איירליינס תאפשר לנוסעיה מצפון הארץ לבצע צ'ק אין ומסירת כבודה יום לפני הטיסה. באיזה ימים ושעות יינתן השירות?

צילום: טורקיש איירליינס צילום: טורקיש איירליינס
חברת התעופה טורקיש איירליינס הודיעה כי תשתתף בפיילוט שירות טרום טיסה שנועד לשפר את השירות לנוסע ולקצר את זמני ההמתנה הארוכים בנמל התעופה בן גוריון. השירות יינתן לנוסעי החברה החל מ-1 באוגוסט השנה בשדה התעופה בחיפה בין הימים ראשון עד חמישי ובין השעות 20:00 – 14:00. זאת ועוד, השירות יינתן רק לנוסעי החברה המחזיקים בדרכון ישראלי בלבד. רק הם זכאים להגיע לשדה התעופה בחיפה לביצוע צ'ק אין ומסירת הכבודה יום לפני הטיסה. נוכחות כל המשפחה אינה נדרשת. נציג אחד ממשפחה גרעינית יכול לשאת איתו את הדרכונים של שאר המשפחה ולבצע את הצ'ק אין כאמור. בכך, טורקיש איירליינס מצטרפת לאל על שהודיעה ביום שני האחרון על שירות טרום טיסה משדה התעופה בחיפה. מדובר בפיילוט עליו הכריזה רשות שדות התעופה (רש"ת) המאפשר לנוסעים מצפון הארץ לבצע שירות טרום טיסה בנמל התעופה בחיפה.

על השירות החדש נחשף לראשונה בפספורטניוז כבר בשבוע שעבר. ברש"ת ציינו כי השירות בנמל התעופה בחיפה, יאפשר לנוסעים לסיים את הליכי הבידוק לטיסה יום לפני הטיסה, ולהגיע לנמל התעופה בן גוריון שעתיים לפני הטיסה ישר ל"דיוטי פרי ומשם למטוס. שירות הטרום טיסה של אל על יפתח ביום ראשון 17.7. השירות מיועד לאזרחים ישראלים בלבד ויינתן בימים ראשון עד חמישי מהשעה 14:00 ועד 20:00. כמו כן, השירות יאפשר הגעה של בן משפחה אחד שיכול להביא את הכבודה של כל בני המשפחה – על הנוסע להציג את כול הדרכונים של בני המשפחה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלטורקיש איירליינסשדה התעופה בחיפה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: