אא

דלתא איירליינס ו-Spotify משתפות פעולה: מבחר פלייליסטים ופודקאסטים לטסים 

סגן נשיא בכיר בחברת התעופה דלתא איירליינס: "מטרתנו העתידית היא ליצור חווית טיסה מותאמת אישית, כזו שלא ניתן יהיה למצוא בשום מקום אחר"

מערכת בידור במטוסי דלתא איירליינס. צילום: יחצ דלתא איירליינס מערכת בידור במטוסי דלתא איירליינס. צילום: יחצ דלתא איירליינס
במסגרת שיתוף פעולה בין דלתא איירליינס ו-Spotify, ספקית שירות מוזיקה דיגיטלי, נוסעי חברת התעופה האמריקנית יוכלו ליהנות החל מהחודש (ספטמבר) ממבחר רחב יותר של פלייליסטים ופודקאסטים ב-Spotify. לקוחות דלתא יכולים להאזין לגרסאות מיוחדות של רשימות ההשמעה הפופולריות ביותר של Spotify וליותר מ-40 סדרות פודקאסטים נבחרות, המושקות ע"י Spotify ודלתא ישירות, בנוסף גם במסכים האישיים של חברת התעופה. מי שירצה להאזין לפודקאסט של Spotify באמצעות הנייד שלו יוכל לעשות זאת באמצעות רכישת wifi בטיסה. "בעת הטיסה בדלתא, הלקוחות שלנו מצפים לחוויית הבידור האיכותית ביותר ו-Spotify, היא החברה המובילה בתחום המוזיקה והפודקאסטים", אומר רנג'אן גוסוואמי, סגן נשיא בכיר בדלתא, האחראי על חוויית המותג. "אנחנו לא רק משפרים את הרמה של חוויית השמע בטיסה – התוכן הבידורי האיכותי ביותר בתחום הוא גם הבסיס לחזון שלנו. מטרתנו העתידית היא ליצור חווית טיסה מותאמת אישית, כזו שלא ניתן יהיה למצוא בשום מקום אחר". נבהיר כי דלתא איירליינס מפעילה בקו לתל אביב את מטוס ה-Airbus A330-900neo שלה, המאפשר את שירותי ה-Spotify כאמור, אך אינו מאפשר קליטת שידורי טלוויזיית לוויין בשידור חי לצפייה ישירה. קליטה של שידורי טלוויזיית לוויין בשידור חי לצפייה ישירה, זמינה נכון להיום בתוך אזורי הכיסוי במטוסים מהסוגים הבאים בלבד:  A220, A319, A320, A321, 737-800, 737-900, 757-200, 757-300. מדלתא נמסר כי עד סוף שנת 2022 החברה מתכננת לצייד בקישוריות משופרת כמעט את כל צי מטוסיה בטיסות-הפנים העיקריות.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםדלתא איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: