אא

"אם יפסקו הטיסות לדובאי, הטיסות לאבו דאבי ימשיכו לפי עקרון ההדדיות"

כך אומר שר התיירות, יואל רזבוזוב, לפספורטניוז על משבר אבטחת הטיסות הישראליות לדובאי שטרם נפתר. "הממשלה לא תאפשר מצב של חוסר הדדיות בטיסות בין חברות תעופה מקומיות לבין הישראליות"

דובאי. צילום: Shutterstock דובאי. צילום: Shutterstock
"אני מאוד מקווה שלא יצטרכו להפסיק את הטיסות הישראליות לדובאי, אך אם זה יקרה הטיסות לאבו דאבי ימשיכו לפי עקרון ההדדיות", כך אמר לפספורטניוז שר התיירות, יואל רזבוזוב. לדברי השר רזבוזוב, "הממשלה לא תאפשר מצב של חוסר הדדיות בטיסות בין חברות התעופה המקומיות לחברות התעופה הישראליות. "במקרה כזה, גם חברות התעופה הישראליות יטוסו לאבו דאבי ולא יתרחש מצב שרק החברות המקומיות יטוסו לשם". עוד לדבריו, "במקרה כזה שדה התעופה באבו דאבי יוכשר מבחינת נושא הביטחון". משבר אבטחת התעופה הישראלית בקו לדובאי מעסיק בימים אלה גורמים בכירים בהם, השב"כ, המל"ל, שר החוץ, יאיר לפיד ונוספים. כולם פועלים להסדרת אבטחת הטיסות ולהביא את המשבר אל סיומו.
שר התיירות על כניסת תיירים לארץשר התיירות על כניסת תיירים לארץ
"לפי עקרון ההדדיות". יואל רזבוזוב, שר התיירות. צילום: תמר מצפי כפי שפורסם כאן, במידה והמשבר לא יבוא אל סיומו בשבועיים הקרובים, קו הטיסות תל-אביב-דובאי יחדל לפעול לחלוטין החל מ-8 במרץ 2022 ובמידת הצורך, שדה התעופה באבו דאבי יקבל את ההכשר מגורמי הביטחון. נזכיר כי ישראל, שהחליטה לנקוט בצעדים נגדיים, הודיעה שלשום (א') על צמצום מספר הטיסות היומיות של חברת התעופה פליי דובאי בקו נתב"ג-דובאי ל-3 במקום 4 טיסות. אם לא יצליחו למצוא פתרון ואיזון בין דרישות האבטחה של השב"כ בשדה בדובאי לבין הדברים שהמקומיים לא מוכנים להתפשר עליהם אז ייפסקו הטיסות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםמשבר אבטחהפספורט UAE - GCCפליי דובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: