אא

שרת התחבורה: "עם קריאה לציבור לא לטוס, חייב לבוא פיצוי״

כך שרת התחבורה, מרב מיכאלי, שנפגשה אתמול (א') עם בכירי ענף התעופה כדי לדון בסיוע הדרוש וההכרחי לענף התעופה. "עם קריאה לציבור לא לטוס, חייב לבוא הפיצוי הראוי מהצד השני"

מרב מיכאלי, שרת התחבורה ונציגי ענף התעופה. צילום: דף פייסבוק של מיכאלי מרב מיכאלי, שרת התחבורה ונציגי ענף התעופה. צילום: דף פייסבוק של מיכאלי
"'תארי לך שדגל ישראל יפסיק להגיע ולהיראות במדינות אחרות בעולם', אמר לי אחד הטייסים שדיברתי איתם לאחרונה על פגיעת הקורונה בענף התעופה שלנו. זה אולי האגרוף בבטן הכי מוחשי למשמעות הקריסה המוחלטת של חברות התעופה הישראליות וזה לפני שדיברנו על הנזק האסטרטגי - מי יחזיר אתכןם הביתה בפעם הבאה שיהיה כאן מבצע ומלחמה ואף חברת תעופה זרה לא תסכים לטוס לכאן?". כך מגוללת שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי, בעמוד הפייסבוק שלה. מיכאלי, שנפגשה אתמול (א') עם בכירים בענף התעופה הישראלי כדי לדון בסיוע הדרוש וההכרחי לענף התעופה, כותבת עוד, "נפגשתי אתמול עם ראשי חברות התעופה, שמעתי כמה קשה וגם מה הפתרונות, הם הגיעו עם ראש פתוח, עם נפש חפצה ובעיקר עם רצון משותף שנשמור על הבריאות של כולנו, אבל לא פחות חשוב, נשמור על הכלכלה שלנו ועל היכולת שלנו לעוף". עוד אומרת מיכאלי, "חברות התעופה הן הקשר שלנו לעולם, הציר שלנו והצינור האווירי שלנו. כמובן, שחברות התעופה הישראליות פועלות לצד חברות זרות, אבל כשאלה מפסיקות לפעול, בגלל מצב ביטחוני או אירועים חריגים כאלה ואחרים, חברות התעופה הישראליות ממשיכות בכל הכח. זאת גם הסיבה שאת הסיוע הכלכלי שהן חייבות לקבל אני דורשת בצורה חד משמעית. הצעד הראשון כבר נעשה, כאשר קיבלתי התחייבות מרה"מ שהנושא יקודם. עכשיו חובת ההוכחה היא על הממשלה - אני קוראת לרה"מ ולאוצר להתגייס במהרה כי אנחנו במצב חירום". עוד כותבת מיכאלי, "עם קריאה לציבור לא לטוס, חייב לבוא הפיצוי הראוי מהצד השני. כמו שכל הענפים האחרים פוצו, כך גם יש לפצות את חברות התעופה הישראליות ועל אחת כמה וכמה כשברור כמה הן חשובות לכוחה של ישראל לתפקד כמדינה עצמאית במזרח התיכון".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםמשרד התחבורהשרת התחבורה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: