אא

תביעה בגובה 1.5 מיליון דולר על עמלת מכירת חברה לאיסתא נכסים

חברות Kin Capital Partners וקופלנד הגישו תביעה לבית המשפט המחוזי בת"א נגד גלואו גלמפינג העוסקת במלונות יוקרה, בטענה כי היא זכאית לשכר טרחה בגובה 3% מ-50 מיליון דולר, הסכום בו רכשה איסתא נכסים 50.1% מהחברה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

לבית המשפט המחוזי בת"א הוגשה תביעה ע"י חברות Kin Capital Partners וקופלנד נגד חברת גלואאו גלמפינג בטענה שלא שולמה לה עמלה של כ-1.5 מיליון דולר על כך שתיווכה במכירת 50.1% לחברת איסתא נכסים תמורת כ-50 מיליון דולר.

Kin Capital Partners חברת פרטית המאוגדת באונטריו, קנדה ומנוהלת על ידי גליה פיילר ויפתח יעקב.

החברה עוסקת בהשקעות בנכסי נדל"ן ברחבי העולם למטרות ייזום ופיתוח, ניהול השקעות, ומתן ייעוץ פיננסי.

קופלנד חברה פרטית מישראל, המספקת שירותי שיווק, ייעוץ ואומדן בתחום מלונות הבוטיק, הספא והלייף סטיילן, מיזמי תיירות, מרכזי כנסים ואתרי נופש בארץ ובחו"ל, בבעלות רונית קופלנד.

עפ"י טענת Kin Capital Partners, בחודש ינואר 2022 נעשתה אליה פנייה כי בכוונת גלואו גלמפינג להרחיב את פעילותה וביקשה לצורך כך לאתר עבורה שותפים או /ו משקיעים. לטענת התובעת הובטח לה לקבל שכר טרחה של 3% בתוספת מע"מ במזומן מכל סכום שיושקע או ישולם. בתביעה אף מוזכר שמו של איש העסקים ראובן אלה, שהיה בעבר שותף עם איסתא במלון פאבליקה בהרצליה, שהוא גם ניהל לטענת התובעות מו"מ לרכישת גלואו גלמפינג.

בתביעה נטען כי התובעות פנו אל איסתא וכך החל משא ומתן בשם ומטעם גלואו מול איסתא, לצורך התקשרותן בהסכם, במסגרתו תעמיד איסתא את המימון. עוד נטען בתביעה כי הוצע לבסוף לתובעות לקבל "לפנים משורת הדין", סך של כ-21,000 שקל בתוספת מע"מ "הצעה מבזה זו, שמוטב היה אלמלא הייתה מוצעת בכלל, ניתנה רק לאחר שבזכות פועלן של התובעות נחתם הסכם בין החברות הסכם לשיתוף פעולה, מכוחו עתידה איסתא בנתבעת סכומי כסף בסך של כ-50 מיליון דולר".

עוד נטען בכתב התביעה כי: "בכל הכבוד הראוי, נדרשות עזות מצח של ממש, שלא נאמר חוצפה, להציע לתובעות שכר טרחה בסך של 21,000 שקל בתוספת מע"מ בגין שירותיהן. אלמלא התובעות, הנתבעת לא הייתה מגייסה ולו שקל אחד, בטח ובטח שלא מאת איסתא."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםאיסתאאיסתא נכסים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: