אא

תכירו את מילדרד

גברת ידידותית ורודת שיער המרכיבה משקפיים- היא העוזרת האישית החדשה של קבוצת לופטהנזה. ניתן למצוא אותה בצ'ט של פייסבוק, שם היא תחפש עבור המבקשים את הטיסות הזולות ביותר בטווח של תשעה חודשים, תענה על שאלות ותעביר לאתר LH לקניית כרטיס טיסה

צילום: יח"צ|צילום: יח"צ צילום: יח"צ|צילום: יח"צ
לאחר שאוסטריאן איירליינס השיקה את myAustrian Messenger, סייען וירטואלי המספק תשובות תוך שניות ובמשך כל היממה באמצעות המסנג'ר של פייסבוק, כעת, משיקה קבוצת לופטהנזה את מילדרד, עוזרת אישית וירטואלית המחפשת עבור הנוסע את הטיסות הזולות ביותר לאורך תשעה החודשים הקרובים. מילדרד מעוצבת כגברת ידידותית המרכיבה משקפיים ואוספת את שיערה הוורוד לקוקו עגול על ראשה. הדרך לתקשר איתה היא דרך הצ'אט של פייסבוק, דרכו המשתמש אינו נדרש למלא טופס כלשהו והתהליך מתנהל כדו שיח כתוב. גרסת הבטא, שכבר זמינה להורדה, שולטת בשפות גרמנית ואנגלית נכון לרגע זה, ומזהה גם שמות של תאריכים ומקומות. בהמשך יתמוך השירות גם בעוד שפות.
צילום: יח"צצילום: יח"צ
צילום: יח"צ   אז איך זה עובד? המשתמשים במילדרד יכולים לצמצם את תוצאות החיפוש לתאריכים ומחלקות טיסה לבחירתם. כאשר הם מחפשים מחיר לטיסה באפליקציית מסנג'ר של פייסבוק, ניתן להקליד את השם המלא של נמל ההמראה או היעד, את קוד שדה התעופה ואפילו את עיר מגוריהם כנקודות מוצא. מילדרד מזהה את שדה התעופה הקרוב ביותר ממנו ממריאות טיסות החברה ולאחר מכן מאתרת את המחירים הנמוכים ביותר לטיסות יוצאות כמו גם לטיסת חזרה שבוע מאוחר יותר. היא זוכרת את נמל ההמראה למשך 24 שעות ויכולה להמשיך ולענות על שאלות. לאחר מציאות הטיסה הזולה ביותר, המשתמשים מועברים ישירות לאתר האינטרנט LH.com בגרסת המובייל, שם הם יכולים להזמין את הטיסה היישר מהסמרטפון שלהם. השירות זמין למשתמשי iPhone ואנדרואיד באמצעות אפליקציית פייסבוק מסנג'ר החינמית. כתבו בחלון החיפוש "Lufthansa Bets Price" כדי להתחיל בדיאלוג עם כלי התוכנה. כדי לבדוק את מילדרד במחשב שולחני, הזינו את הכתובת mildred.lh.com בחלון הדפדפן. בשני המקרים יש צורך בחשבון פייסבוק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: