אא

תפריט, ערכת נוחות ועוד: החידושים של אל על להורים שטסים עם ילדיהם

אל על נערכה לקיץ של משפחות על מנת להעניק להורים ולילדים חוויית טיסה משפחתית נוחה, עם מגוון רחב של מוצרים ושירותים שישדרגו את החוויה

אל על. צילום: Shutterstock אל על. צילום: Shutterstock

אל על נערכה לקיץ של משפחות על מנת להעניק להורים ולילדים חוויית טיסה משפחתית נוחה ונעימה, עם מגוון רחב של מוצרים ושירותים אשר ישדרגו את החוויה ובהם שירות טרום טיסה, ארוחות ילדים חדשות, ערכות צעצועים שמחולקים בטיסה, ערכות נוחות להורים לתינוקות, הרחבת התכנים לילדים במערכות הבידור ועוד. 

חוויית המשפחות של אל על מתחילה כבר לפני הטיסה, בשירות טרום טיסה המוצע ליעדים פופולריים בקרב משפחות עם האפשרות לשלוח נציג משפחה לצ'ק אין יום לפני מועד הטיסה ולחסוך תורים עם הילדים ביום הטיסה. שירות זה ניתן בטרמינל 3 בנתב"ג ובחיפה, עבור תושבי הצפון, ללקוחות הטסים לצפון אמריקה, המזרח הרחוק, דרום אפריקה, לונדון (הית'רו) ופריז ובתל אביב, השירות מוצע ללקוחות הטסים לכל יעדי אל על. מי שלא מימש אפשרות זו, יפגוש ב"סיירת הילדים" של אל על בעמדת הצ'ק אין ביום הטיסה, אשר דואגת לחלוקת שתיה, שוקולד וסוכריות למשפחות הממתינות בתור. 

במהלך הטיסה יוצעו לילדים ולילדות מגוון רחב של צעצועים לבחירה אשר ינעימו להם את הטיסה בכיף. בין מבחר הצעצועים המחולקים: פאזלים, משחקי חברה, קלפים, מודלים להרכבה בתלת מימד, מדבקות ועוד. 

ערכת נוחות להורים שטסים עם ילדים עד גיל שנתיים בטיסות ארוכות טווח

במהלך אוגוסט בטיסות ליעדי ארוכי טווח, תחולק ערכת נוחות להורים הטסים עם תינוקות עד גיל שנתיים הכוללת פריטים שיסייעו לטיסה נוחה: תיק בד המכיל מגבונים ומשטח החתלה, משחת החתלה ורפידות הנקה, מחית פירות ואלכוג'ל, ולילדים בגילאי 2-12 תחולק במהלך הטיסה ליעדים אלו ערכת נוחות מעוצבת הכוללת פאצ' לבגד, עיניות וגרביים. לטסים עם תינוקות עד גיל שנתיים, הזכאות לכבודה הנשלחת לבטן המטוס בכרטיס התינוק הוגדלה מ- 10 ק"ג ל-23 ק"ג.

ערכת נוחות להורים שטסים עם ילדים ליעדים ארוכי טווח. צילום: באדיבות אל על

השמינייה, סוניק 2 ועוד: תכני המולטימדיה במטוסי אל על

בתקופת הקיץ תכני הבידור והסרטים המוקרנים במטוסים הותאמו לילדים ולמשפחות וכוללים את הלהיטים הגדולים של הקיץ, כמו סוניק 2, לשיר 2, לא רעים בכלל ועוד. בזכות שיתוף פעולה עם אתר ביגי של ערוץ הילדים, יוכלו לקוחותינו לצפות בסדרות האהובות ופופולריות כגון: אלישע, השמיניה, הבנים והבנות ועוד. כל אלו בנוסף להופ ולולי וכוכבי הילדים המוקרנים במטוסים באופן קבוע. 

תפריט חדש המיועד לילדים

בתחילת אוגוסט אל על השיקה ארוחות ילדים חדשות המציעות תפריט מגוון שמותאם במיוחד לטעמם של הילדים. תפריטי הארוחות שיוגשו לילדים הטסים אל על (בהזמנה מראש), נטעמו, נבחרו והורכבו על ידי ילדים וילדות של לקוחות אל על, במסגרת סדנת בישול מיוחדת ובהובלתו של השף שחף שבתאי.

ארוחת הילדים החדשה במטוסי אל על. צילום: באדיבות אל על

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: