אא

״חולקים את אותם הערכים״: Virgin Atlantic מצטרפת לברית SkyTeam

חברת התעופה והבריטית הודיעה כי תצטרף לברית התעופה SkyTeam. מתי זה יקרה ואיך זה יעבוד? כל הפרטים

Virgin Atlantic. צילום: Shutterstock Virgin Atlantic. צילום: Shutterstock

וירג׳ין אטלנטיק מצטרפת לברית התעופה SkyTeam. חברת התעופה תצטרף לברית חברות התעופה היוקרתית בה חברות מיטב החברות בעולם, בתחילת שנת 2023, ותשפר את ההיצע של SkyTeam הן בלונדון הית'רו והן בנמל התעופה של מנצ'סטר.

בהודעה הרשמית של חברת התעופה הבריטית היא אינה מציינת  מתי בדיוק זה יקרה, אך מדגישה כי הצטרפותה לברית תשפר את הצעת Skyteam משדות התעופה הית׳רו ומנצ׳סטר שבבריטניה.

נוסעי וירג׳ין אטלנטיק יהנו מדרכים נוספות לצבור ולממש נקודות, ויוכלו ליהנות מרשת תעופה גלובלית רחבה, מדגישים בחברת וירג׳ין אטלנטיק. ״בוירג׳ין אטלנטיק אנחנו שואפים ליצור חוויות יחודיות שירגישו אחרת עבור הלקוחות שלנו, ו-Skyteam חולקת את אותה השאיפה.

2022 מציינת את השנה שבה וירג׳ין אטלנטיק חוזרת למיטבה עבור הלקוחות והאנשים שלנו, והצטרפות ל-SkyTeam היא אבן דרך חשובה. החברות שלנו תאפשר לשפר את הקשרים המבוססים עם השותפים המוערכים שלנו בדלתא ובאיירפראנס-KLM, כמו גם לפתוח הזדמנויות לשתף פעולה עם חברות תעופה חדשות. זה יאפשר חווית לקוח חלקה, עם רשת מורחבת ויתרונות נאמנות מרביים״, אמר שי וייס, מנכ״ל וירג׳ין אטלנטיק.

כחברה בברית SkyTeam חברת Virgin Atlantic, תהנה מהזדמנויות מוגברות להתרחב בעולם: הלקוחות יוכלו להנות מאפשרויות חדשות לצבור ולממש נקודות. וירג׳ין אטלנטיק חולקת את הערכים של SkyTeam, עם דאגה ללקוחות, העובדים והעולם שבו אנחנו חיים, ואנחנו נרגשים לקבל אותם למשפחת SkyTeam״, אמרה קריסטין קולביל, מנכ״לית SkyTeam.

חברי Virgin Atlantic יהנו מטרקלינים, בידוק מהיר ועוד בכל אחת מחברות התעופה של SkyTeam 

ברית התעופה SkyTeam מונה שורה של חברות תעופה כמו: אייר פראנס-KLM, דלתא איירליינס, אייר אירופה, גארודה (אינדונזיה), טארום, סעודיה, ITA (לשעבר Alitalia), AirEuropa, צ׳יינה איסטרן, צ׳יינה איירליינס, איירו מקסיקו, קוריאן אייר, ויטנאם איירליינס, קניה איירוייס ועוד.

כזכור, אייר פראנס-KLM רכשה 31% ממניות וירג׳ין אטלנטיק, כך שהצטרפותה לברית SkyTeam כלל לא מפתיעה. חברי מועדון Virgin Atlantic Flying Club Silver יהנו בברית SkyTeam מסטטוס Elite ואילו חברי מועדון Virgin Atlantic Flying Club Gold, יהנו מסטטוס Elite Plus. הסטטוס Elite Plus יאפשר ללקוחות ליהנות משורה של הטבות בכל חברות התעופה בברית, כמו צ׳ק אין מהיר, קדימות בכבודה ובעלייה למטוס, כניסה לטרקלינים.

הצטרפות וירג׳ין אטלנטיק לברית תאפשר גם לחברים אחרים ליהנות משירותי וירג׳ין, לרבות הטרקלין המפואר והמרשים שמפעילה החברה בלונדון. לקוחות וירג׳ין אטלנטיק יהנו מגישה ליותר מ-1,000 יעדים אליה הברית טסה, לרבות גישה ליותר מ-750 טרקלינים ברחבי העולם, ב-6 יבשות. וירג׳ין אטלנטיק מצטרפת לברית SkyTeam. צילום: Shutterstock    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםוירג'ין אטלנטיקSkyteam

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: