בעקבות לחץ מצד שרת התחבורה והבטחה לפיצוי, ישראייר תמשיך לטוס לאילת
בעקבות דרישה של ועדת הכלכלה של הכנסת להפעיל 4 דלפקי צ'ק אין בטיסות לאילת, ישראייר הודיעה אתמול (ד'), כפי שנחשף לראשונה בפספורטניוז, על הפסקת טיסותיה לעיר הדרומית. בעקבות לחץ שהופעל עליה לצד הבטחה לפיצוי כספי, ישראייר מודיעה היום (ה') על המשך הטיסות לאילת
כפי שנחשף בפספורטניוז, אמש (רביעי) הודיעה ישראייר על הפסקת טיסותיה לעיר הדרומית זאת לאחר שוועדת הכלכלה של הכנסה דרשה ואישרה אתמול מחברות התעופה הטסות לאילת להפעיל 4 דלפקי צ'ק אין בו זמנית בנתב"ג בכדי למנוע צפיפות. גם ארקיע הודיעה אתמול כי היא משהה זמנית את טיסותיה לאילת בתקופת הסגר המהודק.
החלטה זו קוממה את חברות התעופה נוכח העובדה שבזמן סגרים הטיסות יוצאות ריקות. כך התבטא אתמול בנושא אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר, "בדיון בוועדת הכלכלה של הכנסת העבירו תקנה שנועדה להקטין את צפיפות בנתב"ג בטיסות פנים ארציות והחליטו לחייב לפתוח 4 דלפקים בו זמנית. זה בגלל שלוקחים בחשבון שמפעילים מטוסי איירבוס או בואינג בעלי 180 מקומות. אמרתי בוועדה כי אנחנו מפעילים מטוסי ATR72, ובמהלך הסגרים הקודמים היו לנו טיסות עם נוסע אחד ועם 7 נוסעים, ולא נפתח 4 דלפקים בו זמנית שגם ככה הטיסות מפסידות כסף והן כשירות לתושבי העיר אילת. הם שמעו, עברו להצבעה והעבירו את התקנה. אנחנו במצב הזה מפסיקים לטוס לאילת".
כאמור בעקבות הלחצים שהופעלו על ישראייר, החברה תמשיך לפי שעה להפעיל טיסות לאילת.