מתנתקת מג'יימס ריצ'רדסון: ישראייר בונה מערך מכירות דיוטי פרי עצמאי
ישראייר יוצאת לדרך עצמאית במכירת מוצרי דיוטי פרי בכל טיסותיה החל מחודש אפריל הקרוב. בכוונת החברה להגדיל גם את מכירות המזון בטיסות. איזה מסר שלח מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, לעובדים?
ישראייר. צילום: עידו וכטל
ישראייר מתנתקת מחברת ג'יימס ריצ'רדסון ותמכור מוצרי דיוטי פרי באופן עצמאי בטיסותיה החל מתחילת חודש אפריל הקרוב. ישראייר החלה בימים אלה לבנות את מערך המכירות. כמו כן, בכוונת החברה להגדיל את מכירות המזון בטיסותיה. בנוסף, בישראייר שוקדים בימים אלה על פיתוח ערוצי הכנסה נוספים, בדגש על טכנולוגיות ומוצרים נלווים לטיסה. אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר, כתב בשבוע שעבר לעובדי החברה: "לפני חודש ימים, שלחתי אליכם את המסר הקודם. היינו אז בראשיתו של המשבר, בראשיתו של הגל החמישי. הערכנו אז, כי המשבר הנוכחי ילווה אותנו בעוצמה עד לסוף ינואר. צדקנו. מאז אומנם נפתחו השמיים, הוסרו מרבית ההגבלות, אך כפי שהנחנו, משבר לא מסתיים עם הסרת ההגבלות, אלא צפוי להסתיים רק אם נחווה ירידה בשיעורי התחלואה הגבוהים". עוד כותב סירקיס לעובדים, "הנה לפניכם אחד הגרפים האופטימיים שראינו לאחרונה:בצד הגידול החד והמהיר בשיעורי התחלואה, אנו רואים כי הגל עצמו ארוך כחודש ימים, בניגוד לכחודשיים וחצי, אורך הגל בסבבים הקודמים. משמעות הדברים הינה כי הנחות העבודה שלנו עדיין רלוונטיות. נמשיך 'לדשדש' עד לסוף חודש ינואר, אך במהלך פברואר כבר נחוש את השינוי".
מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס
אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: רונן מחלב
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}