תמר גרזון מונתה לסמנכ"לית דיגיטל ושיווק בארקיע אינטרנשיונל
גרזון כיהנה בעבר בין היתר כמנכ"לית טרווליסט ובסטי. גדי טפר, יו"ר ומנכ"ל ארקיע: "הוחלט למנות את גרזון להוביל את תחום הדיגיטל והשיווק כחלק מאסטרטגיית הדיגיטל שעומדת בראש סדר העדיפויות שלנו"
תמר גרזון. צילום: לם וליץ סטודיו
מינוי חדש בארקיע אינטרנשיונל: תמר גרזון מונתה לסמנכ"לית דיגיטל ושיווק בחברה. גרזון - שלה ותק וניסיון במגוון תפקידים בענף התיירות ועולמות האון ליין - שימשה כמנכ"לית טרווליסט במשך כ-6 שנים, בהן הפכה את טרווליסט לאחד המותגים החזקים בתעשיית התיירות הישראלית. לפני כן, שימשה כסמנכ"ל שיווק ומוצר בחברת גוליבר, שם הובילה מהלכי און ליין לשיפור חווית המשתמש בהזמנות מוצרי תיירות באתר וחיזוק המותג. בשנתיים האחרונות ניהלה את חברת "בסטי", סטארט אפ להשוואת מחירים בעולמות הביטוח. בתקופה זו הובילה מהלכי און ליין מתקדמים בעולמות הביטוח, בניית מוצר האון ליין ובניית המותג. גרזון בעלת תואר שני במינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית ותואר ראשון בתקשורת ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית. גדי טפר, יו"ר ומנכ"ל ארקיע: "לארקיע נכונו עוד אתגרים רבים וכחלק מתהליך אסטרטגי וצמיחת החברה בשלהי עידן הקורונה, הוחלט למנות את תמר גרזון להוביל את תחום הדיגיטל והשיווק כחלק מאסטרטגיית הדיגיטל שעומדת בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו בטוחים כי ניסיונה העשיר בתחום התיירות ובעולם האון ליין, כן, כישוריה יבואו לכדי ביטוי בעמידה באתגרים הללו ובהתפתחות החברה וצמיחתה".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}