אא

מועצת התאחדות המלונות תתכנס לצורך הדחת אלפרד אקירוב

לאחר שבעל השליטה במלונות מצודת דוד וממילא היוקרתיים בירושלים לא חזר בו מסירובו לארח מפונים במלונותיו, בהתאחדות המלונות יחלו בקרוב בהליך הדחתו כחבר ההתאחדות

מלון מצודת דוד ירושלים. צילום: shutterstock מלון מצודת דוד ירושלים. צילום: shutterstock

התאחדות המלונות החלה בהליך הדחה של המלונאי אלפרד אקירוב כחבר התאחדות המלונות.

זאת, לאחר שאקירוב לא שינה את עמדתו ולא השיב לאולטימטום שהציבו לו בהתאחדות המלונות לחזור בו מסירובו ולפתוח את שערי מלונות מצודת דוד וממילא שבשליטתו בירושלים לטובת מפונים מדרום וצפון הארץ.

להתאחדות המלונות לא נותרה ברירה אלא לכנס כבר בקרוב את מועצת ההתאחדות, שהיא זו שתצטרך לאשר בפועל את הליך ההדחה של המלונאי הוותיק מחברות בהתאחדות. כפי שפרסמנו, בשבוע שעבר הוציאה ההתאחדות את ההודעה הקשה ביותר עד כה נגד אחד מחבריה. "לאדם זה, יהיה חשוב ומשמעותי ככל שיהיה, אין מקום בשורות חברות וחברי ההתאחדות. הוא פגע באינטרסים של מדינת ישראל", לשון הודעת ההתאחדות נגד אקירוב.  באותה הודעה בהתאחדות קראו לאקירוב "לחזור בו מסירובו לאלתר ואם לא, לפרוש משורותיה".

מלונאים בכירים הזועמים על אקירוב הם שדחפו את ההתאחדות לצאת בהודעה יוצאת הדופן הזו. בהתאחדות המלונות טוענים כי "תעשיית התיירות דרשה לבוא חשבון עם אקירוב. אנשים לקחו אישית את מה שקרה, כולם רותחים מזעם כלפיו על מה שקרה".

 

לפרטים על מרכזי החירום של ענף התיירות והתעופה

לרשימת טיסות החילוץ לימים הקרובים

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות המלונות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: