אא

יוון: שיא כל הזמנים בהכנסות מתיירות

הפופולריות של יוון מתבטאת גם בכיס: 2023 מסתיימת עם הכנסות של 20 מיליארד אירו מעסקי התיירות, שיא כל הזמנים. שר בכיר: "יש להאריך את עונת התיירות, אך יוון עדיין לא הגיעה לבגרות דיגיטלית"

חצי האי פיליון ביוון (צילום: יח"צ) חצי האי פיליון ביוון (צילום: יח"צ)

צפי לשיא כל הזמנים בהכנסות מתיירות ביוון. שנת 2023 צפויה להסתיים עם הכנסות של 20 מיליארד אירו מעסקי התיירות. זאת ביחס ל-17.7 מיליארד ב-2022 וכ-18.2 מיליארד ב-2019, טרום עידן הקורונה, שנה שנחשבה לשנת שיא עד עתה.

אקיס סקרטאסוס, השר האחראי על מדיניות הממשלה היוונית, התייחס לפני מספר ימים לשנת התיירות שלדבריו "מסתיימת באופן מוצלח במיוחד", גם לאור מספר המבקרים שצפוי להגיע לשיא כל הזמנים עם סיכום השנה, עם יותר מ-30 מיליון תיירים - בזמן שבקפריסין השכנה דווקא לא הצליחו לשבור את השיא. כבר החודש, נשבר שיא הנוסעים בנמל התעופה של אתונה.

"ליוון יש מוצר תיירותי איכותי המציע למבקרים ערך מוסף", הוסיף אך הדגיש מה שרבים אומרים בשנים האחרונות במדינה: "עם זאת, עלינו לוותר על התיירות העונתית ולהאריך את עונת התיירות".

עוד אמר כי "יוון עדיין לא הגיעה לבגרות דיגיטלית", בהתייחס למוצר התיירותי והניהול שלו, שעדיין לא תואם את הקידמה האירופית, מצב שלדבריו ישתנה בארבע השנים הקרובות.

כשברקע מס התיירים החדש של יוון, הדגיש השר כי "הממשלה נותנת חשיבות לתחרותיות בענף עם הפחתות מסים ומע"מ".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יווןאיי יוון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: