אא

דרמה בשמיים: מטוס פלט אש מהמנוע וביצע נחיתת חירום

תמונות חריגות בשמי מיאמי: מטוס מטען של חברת אטלס אייר מדגם בואינג 747-8 פלט אש מהמנוע לפנות בוקר. עדי ראייה: ״ראינו מעלינו כדורי אש מפחידים״

אטלס אייר (צילום: atlas air) אטלס אייר (צילום: atlas air)

אימה לילית במיאמי: מנוע של מטוס מטען מדגם בואינג 747-8 של חברת אטלס אייר פלט אש. בעקבות האירוע החריג המטוס ביצע נחיתת חירום בנמל התעופה הבינלאומי של מיאמי.

על פי עדי ראייה וצילומים שפורסמו ברשתות החברתיות, שובל של אש ו״כדורי אש מפחידים״ נראו מעליהם, נפלטים מהמנוע השמאלי של המטוס, שהמריא והיה בגובה נמוך יחסית בעת האירוע. המטוס, מהגדולים בעולם, היה בדרכו לנמל התעופה בפורטו ריקו.

רשות התעופה האמריקנית (FAA) אישרה את הפרטים והודיעה כי היא פתחה בחקירת המקרה , אם כי יצרנית המטוס בואינג ויצרנית מנועי המטוס GE (ג׳נרל אלקטריק) לא התייחסו עד רגע זה לתקרית. בשלב זה גם אטלס אייר לא פרסמה הודעה בעניין.ֿ

מדובר בתאונה משמעותית נוספת המצטרפת לאחרות שפוקדות את עולם התעופה מתחילת שנת 2024, ביניהן התנגשות מטוס ג׳פאן איירליינס על הקרקע בנמל התעופה ביפן שהביאה למותם של חמישה אנשי הצי היפני ולשריפת מטוס הענק מדגם איירבוס a350. 

אירוע חריג נוסף היה התנתקות דלת מטוס אלסקה איירליינס מדגם בואינג 737-9 max. כלל המקרים כולל זה האחרון הסתיימו ללא נפגעים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אטלסתעופהמטען

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: