אא

חמים על בוסטון: אל על מרחיבה פעילות הקיץ בארה"ב

אמריקה: חברת הדגל הישראלית תוסיף טיסה שבועית לבוסטון ושתי טיסות שבועיות ללוס אנג'לס. בסך הכל תבצע 50 טיסות שבועיות בין ישראל לארה"ב בקיץ 2024. גם בחברות האירופיות מרחיבים את פעילות הקיץ לבוסטון

מטוס אל על (צילום: עידו וכטל) מטוס אל על (צילום: עידו וכטל)

אל על מרחיבה את הפעילות בארצות הברית. החל מיוני 2024 יתווספו שתי טיסות בקו תל אביב-לוס אנג'לס שיעמוד על 8 טיסות שבועיות בקו הרחוק ביותר של אל על.

בנוסף תוסיף אל על טיסה שבועית לבוסטון ובסך הכל יפעלו בקו 4 טיסות שבועיות לאורך הקיץ. הטיסות יתבצעו בימים ראשון, שני, רביעי וחמישי. במסגרת שיתוף הפעולה של אל על עם דלתא, ג'ט בלו וחברות נוספות, הנוסעים יוכלו להמשיך למגוון יעדים דרך בוסטון.

בוסטון (צילום: shutterstock)בוסטון (צילום: shutterstock)

לאחרונה נוספו גם טיסה יומית לניו יורק, כך שבקיץ הקרוב יפעלו עד שש טיסות יומיות בקו, 5 טיסות שבועיות למיאמי, ו-2 טיסות שבועיות לפורט לודרדייל שבפלורידה שיחלו לפעול ב-15 באפריל, יעד המאופיין בטיסות המשך למגוון יעדים במרכז ודרום אמריקה ובאפשרויות רבות לקרוזים.

בסך הכל אל על מתכננת בקיץ הקרוב להפעיל יותר מ-50 טיסות שבועיות ישירות ליעדי ארה"ב השונים, מה שמתאפשר בין היתר בשל ביטול הקו ליוהנסבורג מסוף מרץ והגדלת צי המטוסים של החברה.

הרחבת הקווים לערים הגדולות בארה"ב אינה נחלת חברת התעופה הישראלית בלבד. אתמול פרסמנו כי אוסטריאן משיקה קו חדש ישיר בין וינה לבוסטון, ומוקדם יותר השבוע גם פורסם כי יונייטד תפעיל טיסות ישירות בין אתונה לשיקגו בקיץ הקרוב.

באל על מציינים כי לאחר אישור הפטור מוויזה לארה"ב עבור ישראלים ונוכח תחושת הביטחון הגבוהה בארה"ב, נרשמת עלייה בחודשים האחרונים בקרב הישראלים המבקשים לטוס ליעדים השונים ביבשת.

שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "מאז פרוץ המלחמה אל על מעבה את לוח הטיסות לארה"ב על מנת להמשיך ולשמר את הגשר האווירי ליעד שמהווה עורק ראשי כה משמעותי עבור מדינת ישראל. אנו ממשיכים במגמת ההתרחבות בארה״ב גם לקראת עונת הקיץ. לוס אנג'לס ובוסטון הן יעדים מרכזיים שמתאפיינים בקהילות יהודיות וישראליות ענפות, מרכז עסקי ותרבותי ונקודות חיבור לטיסות המשך למגוון יעדים ברחבי היבשת. הרחבת הקווים בהמשך להוספת טיסות לניו יורק ולפלורידה, מותאמת לביקוש העולה מהלקוחות ומציגה מגמה של תנועה ערה מישראל לארה"ב ובחזרה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלבוסטוןפלורידהלוס אנג'לסחברות תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: