אא

ממשיכה להתרחב: קווי Ryanair החדשים לרודוס

ענקית הלואו-קוסט ממשיכה להרחיב את רשת הקווים. אחרי ההודעות על הפיתוח בספרד, איטליה, פורטוגל ופולין, החברה מסתערת על שבדיה עם קווים חדשים ליוון, רומא, בריסל ויעדים נוספים

רודוס (צילום: SHUTTERSTOCK) רודוס (צילום: SHUTTERSTOCK)

ריינאייר מסתערת על הקהל השבדי. ענקית הלואו-קוסט תפתח באביב-קיץ 2024 מספר קווים ישירים מנמלי התעופה במדינה לכמה יעדים תיירותיים ובראשם קו חדש משטוקהולם ארלנדה (ARN) לרודוס פעמיים בשבוע, החל מ-2 באפריל, 2024.

בכך מצטרפת ריינאייר לחברות תעופה אחרות המתגברות את הקווים לאיי יוון בעונה הקרובה, ועושות זאת מוקדם מאשר בשנים קודמות כך שכבר בחודש אפריל ייפתחו קווים יוגברו תדירויות לאיי המדינה ששוברת את שיא מספרי התיירים בכל שנה מחדש.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

עוד לפני פתיחת הקו לרודוס, ב-31 במרץ ייפתח קו סטוקהולם ארלנדה (ARN) - וילנה (VNO) פעמיים בשבוע, וקו גטבורג (GOT) - רומא (FCO) שלוש פעמים בשבוע וגטבורג - בריסל (CRL) פעמיים בשבוע.

"אנחנו שמחים שריינאייר מתרחבת בנמלי התעופה של שטוקהולם וגטבורג", אמרה מנהלת התעופה של שבדיה, אליזבת אקסטליוס. "המטרה העיקרית שלנו היא להגביר את החיבור ובעזרת ריינאייר נאפשר קישור מורחב יותר לפנאי, לעסקים ולביקורי משפחות. ההשקעה של החברה בקווים ישירים מראה ביטחון רב בשוק השבדי, והם שותפים חשובים של נמלי התעופה שלנו".

ריינאייר הכריזה לאחרונה על תוכנית פיתוח מרשימה במספר מדינות באירופה ביניהן פולין, ספרד, פורטוגל ואיטליה. החברה שחזרה לטוס לישראל לאחרונה עצרה את טיסותיה בעקבות סערת תשלום דמי נמל התעופה בישראל. טרם ברור מתי תחדש את טיסותיה פעם נוספת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריינאיירשבדיהשטוקהולםגטבורגלואו-קוסטרודוסיוון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: