אא

עוד הישג לחברת SkyUp: קיבלה אישור רשמי של יאט״א על שמירה על תקני בטיחות מחמירים

חברת התעופה האוקראינית שנאלצה להפסיק את פעילותה בעקבות המלחמה ברוסיה, מפעילה כיום קווים שונים באירופה ואמריקה וזוכה לתשבוחות רבות בעולם התעופה. כעת היא גם מקבלת כעת את האישור הרשמי של יאט״א לתקני בטיחות תפעוליים בתעשיית התעופה

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

יאט״א, ארגון חברות התעופה הבינלאומי (IATA), העניק לחברת התעופה האוקראינית SkyUp את אישור ה-IATA Operational Safety Audit) IOSA).

האישור הרשמי מגיע לאחר ש-SkyUp סיימה בהצלחה ביקורת מקיפה על ידי-IATA. הרישום מאמת את המחוייבות של חברת התעופה לשמירה על תקני בטיחות תפעוליים גבוהים.

דמיטרו סיירוכוב, מנכ"ל SkyUp: אנו מחזקים בהדרגה את מעמדה של SkyUp בשוק התחבורה העולמי באמצעות הסכמי ACMI. אישור ה-IOSA הינו אבן דרך משמעותית עבורנו ומשדר מסר חיובי לשותפים פוטנציאליים. אנו שואפים להוכיח ששיתוף הפעולה איתנו הוא בטוח, אמין ורווחי. בשנה שעברה, SkyUp הייתה בין 20 חברות התעופה המובילות באירופה שסיכמו הכי הרבה חוזי ACMI, לפי הפרסום המתמחה ch-aviation. השנה אנו שואפים להגיע לשיאים חדשים ונחושים, פתוחים לשותפויות, ולעולם לא מסתפקים במה שהשגנו".

חברת התעופה האוקראינית פועלת כאשר ברקע המלחמה באוקראינה נמשכת והשמיים במדינה נותרים סגורים, אך החברה מצליחה להמציא את עצמה מחדש למרות הסיטואציה המורכבת - SkyUp קיבלה אישורים לפעול ברחבי בריטניה עם טיסות בתוך אירופה, מאוחר יותר הצליחה לקבל את כל האישורים המתאימים להפעיל טיסות בארה״ב, בהמשך הצליחה לקבל אישור לפעול גם בקנדה ובחודש דצמבר האחרון קיבלה החברה אישור להפעיל טיסות לסרי לנקה מ-5 ערים אירופאיות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SkyUpsky upאוקראינהיאטאיאט"אIATA

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: