אא

בלי מפונים: רווח תפעולי נמוך למלונות מצודת דוד וממילא

המלונות שלא קלטו את המפונים בזמן המלחמה מדווחים על רווח תפעולי של 3 מיליון שקלים בלבד ברבעון הרביעי של 2023, לעומת 52 מיליון ברבעון המקביל ב-2022

מלון ממילא (צילום: shutterstock) מלון ממילא (צילום: shutterstock)

נתוני אלרוב נדל"ן לשנת 2023 מתפרסמים היום (שני 25.3.24) מהם עולה כי מלונות החברה בירושלים רשמו ברבעון הרביעי של 2023 רווח תפעולי לפני פחת, בסך של כ-3 מיליון שקלים. זאת בהשוואה לכ-52 מיליון שקלים ברבעון הרביעי של השנה הקודמת, 2022.

אלרוב נדל"ן סגרה את מלון ממילא ופעילות מלון מצודת דוד בירושלים צומצמה משמעותית בשל המלחמה וסירוב הבעלים אלפרד אקירוב לקלוט מפונים במלונות. עוד מציינים כי הסגירה של בתי המלון בירושלים הביאה להוצאות בסך של כ-3.66 מיליון שקלים לחברה.

מלון מצודת דוד (צילום: באדיבות מלון מצודת דוד)מלון מצודת דוד (צילום: באדיבות מלון מצודת דוד)

כזכור, סערת ענק התחוללה בתחילת המלחמה כאשר אקירוב, בעלי מלונות מצודת דוד וממילא בירושלים, סירב שמפונים ישתכנו במלונות הירושלמים שבבעלותו. התאחדות המלונות ביקרה אותו קשות, והוא עזב את חברותו בה. ברור כי אם המלונות היו מקבלים מפונים, היתה נרשמת הכנסה בהתאם, על פי תשלום המדינה עבור שהות המפונים בבתי המלון.

מצודת דוד וממילא סיימו את השנה החולפת עם עודף תפעולי בסך של כ-92 מיליון שקל לעומת עודף תפעולי בסך של 116 מיליון שקל אשתקד.

מלון קונסרבטוריום אמסטרדם בו מחזיקה החברה סיים עם עודף תפעולי של 25 מיליון שקל לעומת עודף תפעולי בסך של 28 מיליון שקל ב-2022; קפה רויאל לונדון ירד ב-2023 לעודף תפעולי של 20 מיליון שקל לעומת סך של 27 מיליון שקל ב-2022; מלון לוטסיה פריס סיים עם עודף תפעולי של 33 מיליון שקל לעומת עודף תפעולי של 42 מיליון שקל ב-2022.

בסך הכל מלונות אלרוב נדל"ן סיימו את 2023 עם עודף תפעולי בסך של 170 מיליון שקל לעומת 213 מיליון שקל ב-2022.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אלרוב נדל"ןאקירובמלון מצודת דודמלון ממילא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: