אא

לאור התקלות והביקורות: מנכ״ל בואינג פורש מתפקידו והוא לא לבד

התקלות האחרונות בחודשים האחרונים והביקורת על התנהלות יצרנית המטוסים, לא הותירו ברירה לדייב קלהון, מנכ״ל בואינג, שהודיע היום על התפטרותו שתיכנס לתוקף בסוף השנה. גם יו״ר הדירקטוריון ומנכ״ל חטיבת המטוסים המסחריים יפרשו. כל הפרטים

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

שינויים בצמרת ההנהלה של בואינג.

מנכ״ל בואינג, דייב קלהון, הודיע היום (ב׳, 25 במרץ) על החלטתו לפרוש מהתפקיד בסוף השנה. 

בנוסף לקלהון, הודיע גם יו״ר הדירקטוריון לארי קלנר, כי אין בכוונתו לעמוד לבחירה מחדש באסיפת בעלי המניות השנתית הקרובה.

הדירקטוריון בחר בסטיב מולנקופף, שמכהן בדירקטוריון מ-2020, לרשת את קלנר כיו"ר דירקטוריון עצמאי. כמו כן, נשיא ומנכ״ל המטוסים המסחריים של בואינג, סטן דיל, הודיע על פרישתו. 

במכתב ששלח קלהון לעובדי החברה, ציין המנכ״ל היוצא בין היתר כי תקרית טיסת אלסקה איירליינס היה רגע ״פרשת מים״ עבור החברה. קלהון הוסיף: "זו הייתה הזכות הגדולה ביותר בחיי לשרת את בואינג. עיני העולם נשואות אלינו, ואני יודע שנעבור את הרגע הזה חברה טובה יותר. נישאר ממוקדים בהשלמת העבודה שעשינו יחד כדי להחזיר את החברה שלנו ליציבה לאחר האתגרים יוצאי הדופן של העבר חמש שנים, עם בטיחות ואיכות בראש כל מה שאנחנו עושים". 

כאמור, גל העזיבות מגיע לאחר שבחודשים האחרונים התרחשו מספר אירועים חריגים בטיסות בואינג, ובראשם התקרית בטיסה אלסקה איירליינס בה דלת מטוס MAX737-9 התנפצה מיד לאחר ההמראה. התקרית הובילה להשבתה של כלל מטוסי MAX737-9 ברחבי ארה״ב, לתביעה בסך של מיליארד דולרולחקירת רשות התעופה הפדרלית שהודיעה על צעדים נרחבים שבואינג נדרשת לבצע.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בואינג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: