אא

סאן דור מחדשת את הטיסות לפורטו שבפורטוגל

חברת התעופה מבית אל על שהודיעה לאחרונה על הצטיידות במטוסים נוספים לרגל העונה החמה מוסיפה ליעדי הקיץ את היעד התיירותי במערב אירופה. סאן דור תאפשר שילוב בין טיסות לפורטו ולליסבון. כל הפרטים והמחירים

פורטו (צילום: SHUTTERSTOCK) פורטו (צילום: SHUTTERSTOCK)

אחרי שהודיעה על תוספת של שני קווים חדשים לאיי יוון, חברת התעופה סאן דור מבית אל על, ממשיכה להרחיב את היצע היעדים לקיץ 2024 והפעם עם תוספת של שתי טיסות שבועיות לפורטו שבפורטוגל - קו שבוטל כזכור לפני מספר חודשים בשל מחסור במטוסים ובשל המלחמה.

פתיחת הקו מחדש מתאפשרת בהמשך ללהסכם שחתמה אל על לאחרונה עם חברת KLASJET הליטאית לחכירת שניים ממטוסיה.

המיתוג החדש (צילום: באדיבות סאן דור)המיתוג החדש (צילום: באדיבות סאן דור)

סאן דור תפעיל שתי טיסות שבועיות לפורטו, בימי שני ורביעי, שיתווספו לעד 6 טיסות שבועיות שאל על מפעילה לליסבון שבפורטוגל, מה שיאפשר שילוב בין היעדים - גם למי שכבר הזמין. כלומר, החברה תאפשר לכלל הלקוחות שטיסתם שונתה מפורטו לליסבון, לשנות בחזרה את טיסתם ליעד המקורי (פורטו), ללא תוספת במחיר.

פורטו היא העיר השנייה בגודלה בפורטוגל אחרי ליסבון, ומציעה חופשה אורבנית המשלבת היסטוריה, קולינריה מצוינת וחיי לילה תוססים. הטיסה הראשונה תמריא ב-24 ביוני 2024.

הכרטיסים יהיו זמינים למכירה באתר אל על ואצל סוכני המכירות במחיר שמתחיל ב-389$ לכרטיס LITE. חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על יכולים לצבור ולממש נקודות גם בטיסות סאן דור.

לוח הטיסות של סאן לקיץ 2024, עם התוספת העדכנית של פורטו כולל גם את יעדי יוון - רודוס, סלוניקי, קפלוניה וסיטיה (כרתים), גאורגיה - בטומי וטביליסי, קפריסין - לרנקה ופאפוס, פולין - ורשה וקרקוב, מונטנגרו - טיווט ומולדובה - קישינב.

גל גרשון, מנכ"ל סאן דור: "פורטו הוא יעד אהוב על הציבור הישראלי ואנחנו שמחים על האפשרות להשיבו ללוח הטיסות שלנו, כבר בקיץ הקרוב. שילוב בין טיסות אל על לליסבון לטיסות סאן יאפשר לחוות את כל מה שיש לפורטוגל להציע. אנו ממשיכים לפעול לטובת הרחבת מפת היעדים והגדלת היצע המושבים בהתאם לביקושים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סאן דוראל עלפורטופורטוגל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: