אא

האירוע הקטלני בסינגפור איירליינס: זה סכום הפיצוי שיקבלו הנוסעים

הנוסעים שנפצעו באירוע התעופתי הקשה, בו נהרג אדם אחד, יקבלו עד 25 אלף דולר כפיצוי בהתאם לחומרת הפגיעה, בנוסף לכיסוי הוצאותיהם והוצאות בני משפחותיהם: "מתנצלים עמוקות בפני הנוסעים על החוויה הטראומטית"

סינגפור איירליינס 777 (צילום: SHUTTERSTOCK) סינגפור איירליינס 777 (צילום: SHUTTERSTOCK)

פיצוי כספי משמעותי לנוסעים שנפגעו באירוע הקשה בטיסת סינגפור איירליינס. חברת התעופה הודיעה על פיצוי מדורג לנוסעים על פי חומרת פציעתם. לא נמסר מה יהיה סכום הפיצוי לנוסע שנהרג באירוע הקטלני.

נוסעים שנפצעו קל יפוצו בסכום של 10,000$ אמריקני. נוסעים שנפגעו באורח חמור יותר ונזקקו לטיפול רפואי ממושך יקבלו מקדמה של 25,000$ כדי לכסות את הוצאות הטיפולים להם נזקקו עד עתה. החברה גם הזמינה את הנוסעים שנפגעו באורח קשה לדיון אישי בפיצוי נוסף אם יבקשו.

בנוסף לכך, כלל הנוסעים יקבלו החזר כספי מלא על טיסתם גם אם לא נפגעו באירוע בנוסף לפיצוי עיכוב בטיסה על פי תקנות האיחוד האירופי. זאת בנוסף לאלף דולר סינגפורי שקיבל כל אחד מהנוסעים כדי לכסות הוצאות טיסה מבנגקוק, שם הונחת המטוס. בני משפחות הנוסעים שנפצעו קיבלו את טיסותיהם לבנגקוק וממנה על חשבון חברת התעופה.

החברה הוסיפה כי "סינגפור איירליינס מתנצלת עמוקות בפני כל הנוסעים על החוויה הטראומטית בטיסה SQ321 ב-20 במאי 2024. אנו מחויבים לספק את מלוא התמיכה והסיוע בתקופה זו".

צניחה של 54 מטרים ב-4 שניות

כזכור, אדם אחד נהרג ועוד עשרות נפצעו כתוצאה מתקלה בטייס האוטומטי של טיסה SQ321 מלונדון לסינגפור. הטיסה הונחתה בבנגקוק, אז התברר גודל האסון: אדם נהרג בשל צניחה של המטוס ב-50 מטרים תוך כ-4 שניות - נתונים שהתקבלו מהקופסה השחורה ופורסמו כעשרה ימים לאחר התקרית.

יש לציין כי לאורך כל האירוע, ועל פי הנחיית המנכ"ל, חברת התעופה פעלה בשקיפות מלאה מול הנוסעים ומול התקשורת כאשר מדי יום פורסמו מספר עדכונים על חקירת התקרית, מצב הפצועים וכעת גם על הפיצויים שהם יקבלו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סינגפור איירליינסכיסי אווירתאונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: