אא

אופל קורסה המעודכנת הגיעה לישראל - מה המחיר?

הדגם זכה לעדכונים עיצוביים ותוספת איבזור, ויוצע בישראל ברמת גימור יחידה. זה כל מה שחשוב לדעת על הגרסה החדשה

אופל קורסה המעודכנת. צילום: יחצ אופל קורסה המעודכנת. צילום: יחצ

אופל קורסה היא אחת מהדגמים המובילים של המותג, עם למעלה מ-14 מיליון יחידות שנמסרו ברחבי העולם - וכעת גרסתה מתוחת הפנים הגיעה לישראל.

ימים בודדים לאחר השקת סיטרואן ג'אמפי המעודכנת, הגיעה גם אופל קורסה המחודשת. את הדגם מייבאת קבוצת לובינסקי, אשר נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בארץ. הדור השישי של הקורסה הושק אצלנו בפברואר 2020 ונמסר במעל ל-3,000 יחידות, הן בגרסה מונעת הבנזין והן בגרסה החשמלית.

בגזרה הטכנית, אופל קורסה משווקת עם מנוע 1.2 ליטר PureTech בהספק של 130 כ"ס, המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. הוא מאפשר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 8.7 שניות, ויש לו צריכת דלק משולבת של 17.5 ק"מ לליטר, לפי תקן WLTP.

אופל קורסה המעודכנת. צילום: יחצאופל קורסה המעודכנת. צילום: יחצ

השינוי הראשון בדגם הוא מבחינת המראה החיצוני: היא זוכה לחזית חדשה לגמרי (הוייזור החדש של המותג), שתואם את שאר דגמי אופל החדשים. בנוסף, עודכנו גם יחידות תאורת ה-LED, הפסים בצדי הפגוש ורשת השבכה. גם תגי המותג עודכנו ומגיעים כעת בצבע שחור, לצד כיתוב CORSA שחור גם כן, לרוחבו של תא המטען.

אופל קורסה היא בין המכוניות המאובזרות ביותר בקטגוריה שלה, וכעת היא זוכה לשדרוג נוסף בגזרת האיבזור. ראשית, כעת תא הנוסעים כולל מסך מולטימדיה בגודל 10 אינץ'. מסך המגע כולל ממשק חדש ובו שבעה צבעים לבחירה, חמישה מסכי בית הניתנים להגדרה אישית, קישוריות אלחוטית ל-Apple Carplay ו-Android Auto אלחוטיים (למכשירים תומכים, בעוד הגרסה הקודמת כללה קישוריות חוטית בלבד) וכן מערכת ניווט מקורית.

אופל קורסה המעודכנת. צילום: יחצאופל קורסה המעודכנת. צילום: יחצ

בתחתית הדשבורד נוסף כעת גם משטח טעינה אלחוטית (גם כן, למכשירים תומכים בלבד) בנוסף לשלושה שקעי USB-C מלפנים ומאחור. גם לוח השעונים, שגודלו 7 אינץ', מציע ממשק עדכני עם תצוגה נעימה ומגוונת יותר לנתוני הנסיעה. עוד בתא הנוסעים, ניתן למצוא את מושבי אופל שזכו לריפוד חדש, הכולל דוגמה אפורה וספורטיבית במרכזם. ואפילו גלגל ההגה זכה לעיצוב מחודש – עוביו ומרקמו נעימים מאוד לאחיזה ולשימוש בנסיעות ממושכות, הוא כולל מתגי תפעול למערכת השמע ובקרת השיוט האדפטיבית, ואף פונקציית חימום.

אופל קורסה המחודשת תוצע כעת בישראל ברמת אבזור יחידה וגבוהה – שנקראת GS. היא כוללת כניסה והתנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, חיישני אורות וגשם, מראות צד חשמליות מתקפלות (הכוללות הפשרת אדים), תאורת אווירה, ספוילר אחורי, חבילת עיצוב ספורטיבי, גימור דמוי קרבון לדשבורד, גג שחור הכולל גג זכוכית פנורמי, חישוקי 17 אינץ' ועוד.

אופל קורסה המעודכנת. צילום: יחצאופל קורסה המעודכנת. צילום: יחצ

בין מערכות הבטיחות והסיוע בנהיגה בדגם תמצאו בקרת שיוט אדפטיבית (כולל יכולת עצירה מלאה וזינוק מעמידה), בלימת חירום המזהה גם רכב דו-גלגלי, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים, בקרת ערנות נהג, התראה על רכב בשטח המת שמוצגת במראות, ועוד.

מחיר אופל קורסה GS הוא 132,990 ש"ח. על הדגם ניתנת אחריות של 4 שנים או 120,000 ק"מ.

הגרסאות החשמלית וההיברידית של הדגם יגיעו בשנה הבאה.

למבחני רכב וחדשות נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז

אופל קורסה המעודכנת. צילום: יחצאופל קורסה המעודכנת. צילום: יחצ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכברכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: