אא

ישיר לליטא החל מ-199 דולר לכיוון: ״אנחנו מחכים לישראלים במדינתנו הירוקה, המרהיבה והבטוחה"

כך אומרת מנכ״לית לשכת התיירות של ליטא לאחר ההודעה על השקת טיסות ישירות מת״א לוילנה של חברת התעופה הלאומית של לטביה - אייר בלטיק

וילנה. צילום: Shutterstock וילנה. צילום: Shutterstock

חברת אייר בלטיק (Air Baltic) הודיעה ביום חמישי האחרון על פתיחת קו טיסות ישיר וסדיר מתל אביב לוילנה בירת ליטא.

הקו החדש יתחיל לפעול ב-31/3/2025 בתדירות של 2 טיסות שבועיות במחלקת תיירים ועסקים.
הטיסות יפעלו בימי שני וחמישי, יציאה מתל אביב בשעה 6:30 בבוקר וחזרה מוילנה בימי ראשון ורביעי בשעות 22:50 ו-23:30 בלילה בהתאמה.

מחירי הטיסות: החל מ-199 דולר לכיוון במחלקת תיירים ו-730 דולר במחלקים עסקים/ הטיסות יבוצעו במטוסים החדישים והמודרניים מסוג איירבוס 220A.

נזכיר כי אייר בלטיק השעתה את טיסותיה לארץ עד ה-8 בספטמבר כאשר הטיסה הראשונה מתל אביב אמורה להמריא ב-10.9, אך עוד לא ברור עדיין אם אכן תצא.

ליטא נחשבת לאחד היעדים הכי אוהדים ותומכים בישראל, משרד התיירות של ליטא ושגרירות ליטא בישראל ערכו לאחרונה מפגש מיוחד בתל אביב שכותרתו: ״ליטא מחכה לישראלים, עכשיו יותר מתמיד״ ולמפגש הגיעה במיוחד מנכ״לית משרד התיירות הליטאי שהציגה את המדינה הירוקה בעלת האטרקציות הרבות והמגוונות עם רמת אירוח גבוהה ומחירים משתלמים.

airBaltic.צילום: ShutterstockairBaltic.צילום: Shutterstock

במשרד התיירות של ליטא מציינים כי היא ״מדינה מרהיבה, בטוחה ומסבירת פנים לישראלים עם נופים שובי לב וערים קסומות המציעות חופשה אורבנית איכותית המשלבת את כל יתרונות הערים הירוקות והמודרניות לצד טבע יפיפיה וקרוב מאד במרחק של כחצי שעה נסיעה מוילנה וקובנה.

ליטא מציעה עושר תיירותי מגוון המתאים לכל סוג חופשה ולכל תקציב כולל חיי תרבות ולילה, גסטרונומיה משובחת, ערים יפיפיות עם אוירה צעירה וסטודנטיאלית, טבע ידידותי למשפחות עם אגמים כחולים כולל פעילויות אקטיביות.

מי שעוד מציעה כיום טיסות ישירות לליטא לעיר קובנה, היא חברת Overseas הישראלית, הטיסות עם חברת התעופה קורנדון.

בנוסף בליטא וכלו למצוא ערים ואתרי ספא מהטובים באירופה כמו בדרוסקינינקאי ובירשטונס המציעים גם חופשת ריטריט וכמובן מורשת יהודית מפוארת.

ליטא נבחרה לאחרונה כמדינה המאושרת בעולם לצעירים עד גיל 30 וזאת בדירוג האושר העולמי שמפורסם מדי שנה על ידי מרכז המחקר לרווחה באוניברסיטת אוקספורד. הד״ח מדגיש את הצלחתה של ליטא ביצירת סביבה תוססת ותומכת עבור הדור הצעיר ואת עיר הבירה וילנה אשר הפכה למוקד משיכה גם לאנשי מקצוע צעירים ומציעה הזדמנויות קריירה רבות וסגנון חיים דינמי ומודרני.

ליטא הצטרפה לאחרונה למועדון היוקרתי של מדריך מישלן וזכתה להכרה גם כיעד תיירותי גסטרונומי עם ארבע מסעדות בעלות כוכב מישלן ועוד 26 מסעדות ליטאיות מומלצות במדריך כולל זוכות בתארים ;ביב גורמאן;כוכב ירוק; לקיימות.

אולגה גונכרובה - מנכ"לית לשכת התיירות של ליטא: "מדינתנו מציעה לאורך כל השנה שפע אפשרויות תיירותיות מגוונות ואטרקטיביות הכוללות ערים קסומות עם חיי תרבות ולילה, טבע ירוק, פעילויות אקטיביות, עיירות ספא ומרפא וכמובן מורשת יהודית מפוארת, הכל ברמה גבוהה, מחירים משתלמים ועם מזג אויר נעים ביותר בתקופות הקיץ והחגים".
תומאס רמדאל סמנכ״ל חברת Air Baltic; "אנחנו שמחים להשיק את הקו החדש ולחבר את תל אביב למדינה הבלטית ליטא, אנו מצפים להציע לנוסעים הישראלים מגוון רחב יותר של אפשרויות לטיייל ולגלות את המדינות הבלטיות".

רוצים עוד על ליטא? הקליקו כאן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר בלטיקAir balticליטאוילנה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: