אא

הסכם עם Schmitz Cargobull: כלמוביל מתפתחת בתחום ההובלות בקירור

כלמוביל מעמיקה את פעילותה בתחום הגרורים הכבדים וההובלה בקירור. כעת היא חתמה על הסכם ייצוג בישראל עם Schmitz Cargobull הגרמנית, יצרנית הגרורים וארגזי הקירור המובילה באירופה

טקס החתימה. צילום: יחצ טקס החתימה. צילום: יחצ

חברת כלמוביל חתמה על הסכם לייצוג חברת שמיץ קרגובול (Schmitz Cargobull) ומוצריה בישראל.

במסגרת ההסכם קבוצת כלמוביל תהיה היבואנית והמשווקת הרשמית בישראל, ותציע ממגוון הפתרונות המתקדמים בתחום הגרורים וארגזי הקירור של שמיץ.

תחום ההובלה בקירור ובקרת טמפרטורה הינו תחום צומח. הרגולציה הקפדנית וצרכי השוק הביאו את התחום לתפוס תאוצה בשנים האחרונות בתעשיית הציוד הרפואי והתרופות, בשוק המזון ובהובלת מוצרים אחרים, הרגישים לטמפרטורה ברמות שונות – צינון, קירור והקפאה.

שמיץ קרגובול (Schmitz Cargobull) הגרמנית הינה יצרנית גרורים אירופאית מובילה. החברה מתמחה בטכנולוגיות ייחודיות של תובלה בקירור ובתחומי קישוריות נוספים.

מוצרי החברה ידועים באיכותם הגבוהה ובהתאמה מדויקת לצרכים המשתנים של שוק ההובלה והלוגיסטיקה. הם מאופיינים בעמידות, יעילות ותכנון קפדני.

החברה נוסדה בשנת 1892 במינסטרלנד שבגרמניה, וכוללת כיום 10 מפעלים באירופה. זו חברה בבעלות משפחתית המייצרת כ-60,000 כלים בשנה, עם למעלה מ-6000 עובדים ומחזור שנתי של כ-2.6 מיליארד יורו בשנת 2023.

הנהלת חברת שמיץ קרגובול. צילום: יחצהנהלת חברת שמיץ קרגובול. צילום: יחצ

קבוצת כלמוביל מייבאת ארצה את המותגים מרצדס בנץ, יונדאי, מיצובישי, ג'נסיס, אורה, סמארט, Jaecoo ו-Omoda. בין שירותיה נכללים פתרונות מימון, ליסינג, ביטוח, טרייד-אין ויד2. הקבוצה מעסיקה בארץ כ-1,500 עובדים.

לאחרונה כלמוביל נכנסה לתחום הצמ"ה, כאשר רכשה את חברת הציוד הכבד אפקו. במסגרת הרחבת הפעילות לתחומים חדשים, החברה גם רכשה בשנה שעברה את חברת האנרגיה אנרפוינט (כיום, כלמוביל אנרג'י) הפועלת בתחום האנרגיה המתחדשת. באמצעותה הקימה (בשיתוף עם חברת שנפ) פרויקט המאפשר הקמת עמדות טעינה מתקדמות לרכב חשמלי. בנוסף, כלמוביל מקימה בימים אלו מפעל ייחודי למיחזור סוללות ליתיום-יון.

יניב שיראזי, מנכ"ל כלמוביל, מציין כי הבחירה של שמיץ בחברה כנציגתה בארץ, מהווה הבעת אמון בכלמוביל ובמדינת ישראל. עוד מציין שיראזי כי הודות לשיתוף הפעולה ולסינרגיה בין מרצדס בנץ ושמיץ, כלמוביל תרחיב את פעילותה בתחום הצומח של ענף ההובלה הכבדה בכלל וההובלה בקירור בפרט, כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה.

ניר דקל, סמנכ"ל רכבי עבודה לעסקים בכלמוביל, מציין כי שיתוף הפעולה עם שמיץ יאפשר לכלמוביל להציע את מגוון הפתרונות המתקדמים של שמיץ, שכוללים בנוסף לגרורים מקוררים גם מערכות ניהול ושליטה ובקרת טמפרטורה, וכן גרורים להובלה יבשה.

למבחני רכב וחדשות נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכברכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: