תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

הכי יוקרתי שיש: רשת מלונות הפאר מגיעה למיקונוס

"האי של האלפיון" ביוון יתחדש בקיץ 2025 במלון חדש מרשת Four Seasons. בתכנון: 94 חדרים, וילות וסוויטות בעיצוב ובצבעוניות הטיפוסית, בריכות אינפיניטי, ומתחם אירועי יוקרה

צילום הדמיה: Four Seasons צילום הדמיה: Four Seasons

זה יהיה כנראה המלון היוקרתי ביותר, באי היוקרתי ביותר ביוון. ענקית מלונות היוקרה Four Seasons הודיעה בסוף השבוע (18.10) על פתיחת המלון השני שלה ביוון והראשון באי הפופולרי והיוקרתי ביותר במדינה, מיקונוס.

מלון Four Seasons Resort Mykonos יוקם במפרץ Kalo Livadi באי, ויהיה כאמור המלון השני של הרשת במדינה אחרי מלון Four Seasons Astir Palace הקיים באתונה.

המלון שנבנה בימים אלה בשיתוף Blue Iris Investments S.A ו-AGC Equity Partners יכיל 94 חדרים מרווחים, וילות וסוויטות עם נוף לים האגאי. אתר הנופש יתפרש על שטח עצום של 60,324 מ"ר בין הצוקים לחוף הים.

צילום: FOUR SEASONSצילום: FOUR SEASONS

במתחם יפעלו שלל מסעדות וברים, ביניהם מסעדה איטלקית לצד הבריכה הפתוחה, בריכת אינפיניטי המשקיפה על הים האגאי, ספא עם חדרי טיפולים ומתקני כושר, מתחמי פגישות ומתחם אירועי יוקרה.

"הרחבת האחיזה שלנו ביוון הייתה עניין מרכזי עבורנו במשך שנים רבות, והמשכנו לחפש את ההזדמנויות הנכונות לצמוח בשוק חשוב זה... ידענו שמיקונוס תהיה התוספת המושלמת", אמר בארט קרנהאן, נשיא הפיתוח העסקי של Four Seasons שהוסיף עוד: "אנחנו מצפים לקבל את פני האורחים למלון האולטימטיבי על חוף הים כשנפתח את הדלתות שלנו".

מיקונוס (צילום: SHUTTERSTOCK)מיקונוס (צילום: SHUTTERSTOCK)

אתר הנופש יעוצב בסגנון הים הקיקלאדי, מקום מושבו של האי מיקונוס. העיצוב יהיה בהתאם לסגנון המקומי - עם הרבה מבנים לבנים מסויידים, שבילים מסורתיים וכיכרות ציוריות - המסמלים את הארכיטקטורה המיקונית. הפרויקט תוכנן על ידי האדריכל היווני ניקוס ואלסמאקיס, ועל עיצוב הפנים אחראים Wimberly Interiors.

הצפי לפתיחת Four Seasons Resort Mykonos עומד על קיץ 2025, במקביל למספר פתיחות אחרות ומעניינות כמו במיורקה, בסעודיה ובמרוקו.

למרות המחירים הגבוהים בהם הוא נודע, מיקונוס נחשב לאחד האיים הפופולריים ביותר ביוון בקרב התיירים מכל העולם, ובמקום ה-6 בקרב התיירים הישראלים. בין יולי לספטמבר 2024 ביקרו במיקונוס 27.7 אלף ישראלים.

רוצים עוד על יוון, מיקונוס והאיים? כנסו למגזין של פספורט

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מיקונוסfour seasons

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: