אא

מחפשים עבודה? לופטהנזה מגייסת אלפי עובדים

קבוצת התעופה הגדולה באירופה מרחיבה השנה את פעילותה, מציעה יותר מ-4,000 משרות חדשות ופותחת בסדרה של קורסים והשתלמויות להכשרת עובדים במגוון תפקידים בענף התעופה. הדרישה העיקרית: דיילי טיסה

| |

לופטהנזה, קבוצת התעופה הגדולה באירופה, מרחיבה השנה את פעילותה ומגייסת יותר מ-4,000 עובדים חדשים, שימלאו את השורות במגוון תפקידים נחוצים בחברות התעופה הנכללות בקבוצה, ובנמלי התעופה בהם היא פועלת.

הדרישה העיקרית של קבוצת לופטהנזה היא לדיילי טיסה, כאשר בכוונתה לצרף כ-2,800 דיילים חדשים ביעדים שונים ולחברות התעופה השונות: 1,400 דיילים לחברת לופטהנזה (800 בפרנקפורט ו-600 במינכן), 800 לחברת סוויס (בציריך), 360 לחברת אירו-ווינגס (בווינה, דיסלדורף והמבורג), 200 לאוסטריאן איירליינס (בווינה), 30 ללופטהנזה סיטי-ליין, החברה לטיסות פנים בגרמניה (במינכן).

תנאי קבלה: מעל גיל 18 ותעודת בגרות. המתקבלים יעברו הכשרה של 12 שבועות.

למעוניינים, פרטים והרשמה באתר: https://www.be-lufthansa.com/en/jobs.

למעוניינים להצטרף לחברה החדשה והמתפתחת "אירו-ווינגס אירופה", שהמטה שלה בווינה והיא טסה למגוון יעדים באירופה: www.aircrew-service.de/eurowings_karrierecenter/

בנוסף לדיילים, קבוצת לופטהנזה מתכוונת לגייס גם 240 טייסים חדשים: 140 לאירו-ווינגס ו-100 לאוסטריאן איירליינס. כמו כן, יגויסו השנה 150 דיילי קרקע ושירות נוסעים בנמל התעופה של מינכן.

למעוניינים במשרה, בעלי תעודת בגרות ושליטה טובה באנגלית בכתב ובעל פה, פרטים והרשמה באתר: https://www.be-lufthansa.com/en/jobs.

כמו בכל שנה, גם השנה תפתח לופטהנזה מגוון קורסים להכשרת בעלי תפקידים שונים בענף התעופה. יותר מ-30 השתלמויות מקצועיות שונות יתקיימו ביעדים שונים. למעוניינים מידע מפורט ודרישות קבלה בפורטל הקבוצה: http://www.be-lufthansa.com.

למשרות נוספות בקרו במדור דרושים בענף התיירות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: