אא

כתב העת הסיני VOYAGE בחר בפינאייר כחברת התעופה הטובה ביותר השנה

כתב העת VOYAGE, בוחר כל שנה את החברות המעניקות את שירותי הנסיעות והתעופה הטובים ביותר, באמצעות סקרי קוראים וועדה מיוחדת.

Shutterstock Shutterstock

פינאייר, חברת התעופה של פינלנד, נבחרה על ידי קוראי מגזין הנסיעות והתיירות הסיני הגדול VOYAGE, כחברת התעופה הטובה ביותר.
כתב העת ווייג' בוחר כל שנה את החברות המעניקות את שירותי הנסיעות והתעופה הטובים ביותר, באמצעות סקרי קוראים וועדה מיוחדת. כתב עת יוקרתי זה מיועד בעיקר לאנשי עסקים, תיירות ותעופה, תפוצתו יותר מחצי מיליון עותקים כל חודש והוא מופיע גם באינטרנט.
בשנים האחרונות מנהלת פינאייר מדיניות המדגישה את חשיבות פיתוח התנועה בין פינלנד ואירופה לבין המזרח הרחוק, בעיקר סין, ואמנם חברת התעופה הפינית תורמת רבות לעידוד התנועה בין אירופה לאסיה. מאז 1988 מקיימת פינאייר טיסה יומית בין הלסינקי לבייג'ין, וכן היא מבצעת טיסות יומיות משנגחאי והונג קונג לבירה הפינית, ומשם ל-50 יעדים ביבשת אירופה.


מנהל המכירות של פינאייר בסין, מיקו ראוטיו, אמר כי "הענקת התואר 'חברת התעופה הטובה ביותר' לפינאייר מעידה על חשיבות היעדים באסיה ובמזרח הרחוק לחברת הפינית. נוסף לכך, הסטטיסטיקה מראה, כי מתוך 25 הערים בעולם שהתפתחותן הכלכלית היא המהירה ביותר, 24 ערים נמצאות באסיה". ראוטיו הוסיף, כי "התנועה האווירית בין אסיה לאירופה מקיפה 15 מיליון נוסעים בשנה, ואילו בסין מזהים כיום כ-100 מיליון תושבים שהם פוטנציאל לנסיעות למטרת עסקים ותיירות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: