AZUL ו-LATAM מתחילות ביישום הסכם קוד-שייר
הסכם השת"פ בין שתי חברות התעופה הברזילאיות יכלול 64 קווי פנים בברזיל ויסייע לשתיהן להתמודד עם ההפסדים העצומים עקב משבר הקורונה
צילום: 123rf
נתיבי שיתוף הפעולה הראשונים שהושקו על ידי Azul Brazilian Airlines ו- LATAM Airlines Brazil יחלו החודש, כאשר השלב הראשוני של ההסכם כולל 35 קווים מקומיים. 12 מהנתיבים מופעלים על ידי LATAM ו- 23 על ידי Azul, והשירותים המשותפים יתחילו ב-17 באוגוסט. 29 הנתיבים הנותרים, הכלולים בעסקה, יחלו בסוף החודש וכוללים 17 קווים המופעלים על ידי LATAM ו-12 על ידי Azul. בסך הכל, ההסכם כולל שיתוף פעולה ב-64 קווי פנים בברזיל. לפני משבר הקורונה, AZUL ו- LATAM טסו בסך הכל ל-137 יעדים בברזיל, עם 298 נתיבים ו -1,632 טיסות יומיות. השלב הראשון של הקוד-שייר בין החברות יתמקד בטיסות מברזיליה (BSB), בלו הוריזונטה (CNF), רסיפה (REC) וקמפינאס (VCP), ואחריהן פורטו אלגרה (POA), קוריטיבה (CWB) וסאו פאולו גוארולה GRU)) בשלב השני. "אנו מרחיבים את אפשרויות הטיסה עבור לקוחותינו ומגיעים לבירות אזוריות חשובות בברזיל," אמר ג'רום קאדייר, מנכ"ל LATAM Airlines. בחודש יולי, כפי שדיווחנו, LATAM נכנסה להליך של 'צ'פטר 11' להגנה מפני פשיטת הרגל, אך היא ממשיכה להפעיל את טיסות הנוסעים והמטענים כרגיל. נציגי LATAM, השלישית בגודלה בטיסות פנים בברזיל, אחרי GOL Linhas Aereas ו- Azul, ציינו כי המהלך יאפשר לחברה לארגן מחדש את חובותיה ולנהל ביעילות את צי המטוסים שלה תוך המשכיות תפעולית מסודרת. השקת שיתוף הפעולה תועיל גם ל-AZUL, שהכריזה על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2020, ודיווחה על הפסד נקי של 2.936 מיליארד רייס (540 מיליון דולר) כתוצאה מהתפוסה שהצטמצמה ב -83% לעומת השנה שעברה. עם זאת, המנכ"ל ג'ון רודגרסון אמר, כי חברת התעופה עושה "התקדמות משמעותית" בבנייה מחדש של הרשת שלה, והוסיף: "יש לנו מטוסים הנעים מ-9 מושבים ל-214 מושבים בשווקים מקומיים, מה שמאפשר לנו להתאים את הרשת שלנו לתרחיש הביקוש המתפתח...אנו בטוחים בהתקדמות עד כה ומצפים שצמיחה רציפה זו תימשך כשתיפתח הכלכלה מחדש".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}