אא

Gulf Air: קפטן וואליד אל עלאווי נבחר למנכ"ל חברת התעופה הלאומית של בחריין

לאחר שכיהן כסמנכ"ל ומ"מ המנכ"ל, מועצת המנהלים של Gulf Air מינתה למנכ"ל קבוע של החברה את אל עלאווי, המנכ"ל הראשון שהחל את הקריירה שלו כצוער טיס בחברה. גולף אייר מפעילה 3 טיסות שבועיות בקו ת״א -בחריין

 צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל

Gulf Air, חברת התעופה הלאומית של ממלכת בחריין, הזוכה למוניטין בינלאומיים, ומפעילה צי של 34 מטוסים וטסה ל-55 יעדים, כולל תל אביב, אליה וממנה היא מפעילה 3 טיסות שבועיות, הודיעה על מינויו של קפטן וואליד אל עלאווי (Captain Waleed Al Alawi) כמנכ"ל חברת התעופה. לאחר שכיהן כסגן מנכ"ל ומאוחר יותר כממלא מקום המנכ"ל של Gulf Air בשנים האחרונות, מועצת המנהלים של החברה החליטה על מינוי קפטן אל עלאווי למנכ"ל קבוע. אל עלאווי הוביל את האסטרטגיה הייחודית של חברת התעופה, אותה השיק ב-2018, תוך התמקדות בלקוחות.

בעקבות ההגדרה המחודשת של האסטרטגיה שלה, Gulf Air זכתה במגוון פרסים עולמיים, כולל הפרס האחרון של חברת התעופה המשתפרת ביותר בעולם בשנת 2022, שקיבלה בספטמבר האחרון ע"י Skytrax. קפטן אל עלאווי החל את דרכו בענף התעופה בשנת 1980 בחברת Gulf Air כצוער טיס והתקדם מאוחר יותר לקפטן מאמן צוערים. לפני שחזר לחברה ב-2017, קפטן אל עלאווי ניהל קריירה מכובדת בחברת Bahrain Royal Flight במשך 18 שנים.

מנכ״ל גולף איירמנכ״ל גולף אייר
Captain Waleed Al Alawi. צילום: Shutterstock

בנוסף להסמכה המקצועית שלו, קפטן אל עלאווי קיבל את התואר השני שלו בניהול תעופה מאוניברסיטת סיטי, בריטניה ב-2007. זייד ר. אלזייאני, שר התעשייה והמסחר של בחריין ויו"ר מועצת המנהלים של Gulf Air, ציין: "אנו שמחים לפרסם הודעה זו וגאים להוסיף כי קפטן אל עלאווי הוא המנכ"ל הראשון של Gulf Air, שהחל את הקריירה שלו כצוער טיס בחברה והגיע עד להגה החברה. אנו בטוחים שהידע והניסיון שלו יביאו את החברה לגבהים חדשים ומאחלים לו כל טוב באתגר החדש שלו".

קפטן אל עלאווי אמר: "אני מתכבד בענווה לזכות באמון של הנהגת הממלכה ומועצת המנהלים של חברת התעופה שמינו אותי למנכ"ל Gulf Air. ל-Gulf Air יש כיום מודל עסקי נהדר וצוות מוכשר, שמציב אותה במעמד ייחודי כדי לפעול בהצלחה בעולם התעופה המשתנה. ככל שהתעשייה מתפתחת באמצעות ארגון מחדש ועם כל ההתפתחויות שחברת התעופה עוברת לאחרונה, Gulf Air נמצאת בעמדה מובילה בשוק הנסיעות התחרותי של היום כדי לקצור את התוצאות החיוביות של אסטרטגיית הבוטיק הייחודית שלה".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםבחרייןגאלף איירגולף אייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: