אא

SAS נקנסה על איטיות בהחזרים לנוסעים לאחר שביתת הטייסים

רשות התעופה הנורבגית טוענת שהחברה לא הזדרזה להחזיר לנוסעים את דמי הטיסות, שבוטלו במהלך שביתת הטייסים בקיץ, וקנסה אותה ב-100,000 כתר נורבגי

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock
שביתת הטייסים בת השבועיים הקיץ עלתה ל-SAS ביוקר. עפ"י הנתונים, שהציגה החברה, היא הייתה חייבת לאנשים 10 מיליון כתר נורבגי רק עבור טיסות שבוטלו. כמעט 400,000 נוסעי SAS נפגעו מהשביתה. בנוסף לכך, יש סכומי כסף גדולים, שחייבים לנוסעים, שנאלצו לארגן כרטיסי טיסה חדשים בחברות אחרות, לשכור רכבים, לנסוע ברכבות ואוטובוסים והוצאות נוספות כדי להגיע לחופשה או ממנה. בתחילת אוגוסט קיבלה SAS הודעה מרשות התעופה הנורבגית, כי על הנוסעים לקבל את כספם בחזרה במהירות לאחר כל הביטולים. רשות התעופה הנורבגית הורתה ל-SAS להחזיר לכל הלקוחות על טיסות שבוטלו בתוך שבעה ימים, החל מה-15 בספטמבר. לאחר המועד האחרון, רשות התעופה הנורבגית בחנה האם עליה להטיל קנס חובה על החברה. "אנחנו קוראים לזה קנס חובה. הם ייקנסו ב-100,000 כתר נורבגי", אמר לארס קוברסטד מרשות התעופה לתקשורת המקומית. ל-SAS ניתנו עשרה ימים לתקן ולהשיב את כל ההחזרים לנוסעים הנפגעים. "הקנס הראשון היה 100,000 כתר נורבגי. זה יכול להיות גבוה יותר, אם נקבל מידע שדברים לא מתנהלים כמו שצריך. נעשה הערכה חדשה אחרי עשרה ימים", הוסיף קוברסטד. מנהל העיתונות של SAS נורבגיה, Tonje Sund, מציין כי נותרו תיקי הפיצויים המורכבים יותר. אלה מקרים של "הוצאות על בתי מלון, מזון, תחבורה חלופית וכן הלאה". "בסך הכל אנו שואפים לסיים עד סוף דצמבר לכל המאוחר", הוא הדגיש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםSASנורבגיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: