אא

"נמצא את נקודת האיזון הנכונה בין הצרכים של אל על לסוכנים"

כך אמר גונן אוסישקין, מנכ'ל אל על לפספורטניוז, לאחר הודעת החברה אתמול כי תפסיק לשלם עמלת בסיס לסוכנים החל מיוני 2019. "מהלך כזה לא נולד ב-24 שעות, התנאים הבשילו ללכת עליו"

לאחר הודעת חברת אל על אתמול (שלישי), על הפסקת תשלום עמלת בסיס לסוכני הנסיעות החל מחודש יוני 2019, מנכ"ל החברה גונן אוסישקין, הסביר לפספורטניוז בראיון מיוחד על ההחלטה הדרמטית. "מהלך כזה לא נולד ב-24 שעות, זהו מהלך ששוקדים עליו שנים, התנאים הבשילו ללכת עליו", אמר אוסישיקין, והסביר: "רוב חברות התעופה בעולם נוקטות בשיטה הזו, היא מאזנת בין הצרכים של החברה לבין תמרוץ עבור הביצועים". מנכ"ל אל מוסיף ואומר כי: "התרענו שנה מראש כדי לתת לסוכנים להתארגן, בשנה הזו ננהל דיאלוג רצוף כדי למצוא את נקודת האיזון הנכונה בין הצרכים של החברה לסוכנים". כיום, אל על מוכרת 70%-75% מהמכירות שלה באמצעות סוכני הנסיעות, ואוסישקין לא מסתיר כי :"החברה משקיעה מאמצים נכרים בהרחבת הערוצים כי זה מה שהלקוחות רוצים". אוסישקין בטוח כי ההחלטה שתפסה את הסוכנים בהפתעה לא תפגע בהכנסות החברה: "החברה מנהלת סיכונים, יש מספיק כלים באמתחתנו לוודא שהכנסות החברה לא תפגענה". בתגובה לשאלה האם החברה לא תוותר על קווים לא רווחיים אוסישקין אמר: "לאל על אין קווים שלא תורמים להוצאות הקבועות, אם הדלק יעלה פתאום ל-140 דולר לחבית אז נצטרך לחשוב כיצד לנהוג". אוסישקין התייחס לתוצאות החברה ברבעון הראשון כפי שפורסמו אתמול ואמר כי:"אסור לשכוח שגדלנו ברבעון הראשון של השנה ב-46 מיליון דולר במכירה, לא דבר שמה בכך, נדע לתאים את עצמנו, להתייעל ולהחזיר את תוואי הרווחיות יש לנו ארסנל פתרונות".

אוסישקין הביע אופטימיות באשר למו"מ של אל על עם טייסי החברה והוא בטוח שהוא יסתיים בחיוב: "אנחנו מדברים עם הטייסים ונמשיך לדבר, זה נעשה באווירה טובה ואוהדת, אנחנו מאוד מכבדים מאוד מכבדים אותם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלכלליהתאחדות סוכני הנסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: