Wizz Air מצטרפת לקמפיין נגד אלימות נוסעים
לאיחוד האירופי לבטיחות תעופה (EASA) נמאס מנוסעים אלימים אז הוא השיק את קמפיין “Not on my Flight” לצמצום שיעור המתפרעים. הבוקר הודיעה Wizz Air שגם היא מצטרפת לקמפיין: "לכל נוסע וחבר צוות יש את הזכות לטיסה בטוחה ללא אלימות מילולית ופיזית"
וויז אייר. צילום: יחצ
חברת הלואו קוסט ההונגרית Wizz Air מצטרפת לקמפיין “Not on my Flight”, שהושק על ידי האיחוד האירופי לבטיחות התעופה (EASA) במטרה לצמצם את מספר המתפרעים בטיסות האירופאיות ולהגן על חוויה שלווה ונעימה של הנוסעים. מנתוני EASA עולה כי ב-2018 חל גידול של 34% במקרי אלימות בקרב כלל חברות התעופה באירופה לעומת שנת 2017. על אף שמספר הנוסעים המתפרעים הוא קטן מאוד יחסית למספר הנוסעים הכולל אך להתנהגותם השלילית השפעה לא פרופורציונלית, הן על חברת התעופה והן על הנוסעים האחרים. התנהגות משבשת, כגון שתייה מוגזמת ושיכרות, עישון בשירותים, אלימות מילולית או פיזית כלפי צוות המטוס או נוסעים אחרים או אי עמידה בהוראות הצוות, יוצרת סיכון מיותר למהלך הטיסה ואף לעיכובים משמעותיים. לדברי András Radó, מנהל התקשורת הארגונית של Wizz Air: "לכל נוסע וחבר צוות יש את הזכות לטיסה בטוחה, ללא אלימות מילולית או פיזית. נסיעה צריכה להיות חוויה מהנה שבה הנוסעים מתייחסים אחד לשני ואל הצוות בכבוד. בשנה שעברה, 34 מיליון בני אדם בחרו בנו. אנחנו לא יכולים לתת למיעוט לקלקל את חוויית הטיסה איתנו ולכן החלטנו להצטרף ליוזמה של EASA, ואנחנו גם מעודדים את הנוסעים שלנו להצטרף למאמצים שלנו על ידי שיתוף #notonmyflight ברשתות החברתיות".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}