אא

קבוצת אייר פראנס-KLM לוטשת עיניים אל חברת התעופה הפורטוגלית TAP

עפ"י דבריו של בן סמית', מנכ"ל קבוצת התעופה הצרפתית – הולנדית, אייר פראנס - KLM מעוניינת ברכישה או בשותפות בחברת התעופה הפורטוגלית, וכי "מיזוג החברות חיוני עבור אייר פראנס-KLM"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

קבוצת התעופה אייר פראנס-KLM מגלה עניין ברכישה או בשותפות בחברת התעופה הלאומית של פורטוגל, אייר פורטוגל TAP. "אנחנו מאוד מחוברים עם חצי האי האיברי, ו-TAP יכולה להיות אופציה עבורנו להשיג שם נוכחות גדולה יותר", אמר מנכ"ל קבוצת אייר פראנס-KLM, בן סמית', במסיבת העיתונאים להצגת תוצאות הקבוצה ברבעון השלישי. הקבוצה "בהחלט תתקשר" עם ממשלת פורטוגל על "בסיס רשמי", כאשר היא תהיה מוכנה למכור את הבעלות שלה ב-TAP, הוסיף סמית' והדגיש כי "מיזוג החברות חיוני עבור אייר פראנס-KLM". גם בצד הפורטוגלי זה מכבר מצפים למכירה או לשותפות, שתחלץ את חברת התעופה הלאומית ממצבה הקשה.

אייר פורטוגל TAP, שהולאמה מחדש ב-2020, סבלה הפסד של 1.6 מיליארד אירו בשנה שעברה, וממשלת פורטוגל נאלצה לספק לחברה יותר מ-2.5 מיליארד אירו תמיכה במהלך משבר הקורונה. שר התשתיות הפורטוגלי, פדרו נונו סנטוס, ציין בעבר כי TAP חייבת להתמזג עם חברת תעופה גדולה כדי לשרוד. ראש הממשלה, אנטוניו קוסטה, חשף בסוף חודש ספטמבר, כי התוכנית של הממשלה היא למכור את הרכוש של TAP ב-12 החודשים הקרובים. דהיינו, להפריט את חברת התעופה הלאומית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםTAPאייר פראנס KLM

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: