אא

אייר קנדה השתלטה על הקו לקנדה

חברת התעופה הקנדית הטיסה ביולי האחרון 78.8% מהנוסעים שטסו בטיסות ישירות אל היעד. אייר קנדה תהפוך בלעדית בקו עם החלטתה של אל על להפסיק לטוס לקנדה החל מאוקטובר הקרוב

אייר קנדה. צילום: Shutterstock אייר קנדה. צילום: Shutterstock
חברת אייר קנדה השתלטה על קו הטיסות הישיר מנתב"ג לקנדה. על פי נתוני רשות שדות התעופה, בחודש יולי הטיסה החברה הקנדית 21,929 נוסעים מתוך 27,805 נוסעים שטסו למדינה בצפון אמריקה בטיסות ישירות ומהווים 78.8% מסך הטסים. 21,663 מהנוסעים טסו לטורונטו ו-6,142 נוסעים נוספים למונטריאול, הלוך ושוב לנתב"ג. מתחילת שנת 2022, אייר קנדה הטיסה 77,452 נוסעים בקווים לקנדה המהווים 0.82% מכלל הנוסעים שעברו בנתב"ג. זאת לעומת 13,651 נוסעים המהווים 0.59% מכלל הנוסעים בתקופה המקבילה אשתקד.
טורונטו, קנדהטורונטו, קנדה
טורונטו בבלעדיות. צילום: Shutterstock נזכיר כי אל על הודיעה באחרונה כי היא מפסיקה לטוס לטורונטו קנדה (כמו גם לורשה ולבריסל) החל מסוף חודש אוקטובר הקרוב. זאת, לאחר שמצאה שהקו לא רווחי עבורה. אל על הפעילה אל היעד 2-3 טיסות שבועיות במטוסי הדרימליינר 787. יציאתה של אל על מהקו משאירה את הבכורה לאייר קנדה, שתפעל בקו ללא כל תחרות. כפי שפורסם כאן, שהקהילה היהודית בקנדה חתמה על עצומה המביעה תרעומת על ההחלטה של אל על להפסיק לטוס לקנדה, אך, כאמור, אל על לא חזרה בה מהחלטתה לחדול לטוס לקנדה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלאייר קנדה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: