איתיחאד איירווייס במו"מ להצלת ג'ט איירווייס
נציגי חברת התעופה של איחוד האמירויות מנהלים מו"מ עם הנהלת החברה ההודית המצויה בקשיים ועם הבנקים בהודו כדי לבנות תכנית לשיקום ג'ט איירווייס. איתיחאד כבר הצילה בעבר את החברה ההודית, כשרכשה לפני 5 שנים 24% ממניותיה
איתיחאד איירליינס. צילום: Shutterstock
כפי שפרסמנו אתמול, חברת התעופה ההודית הגדולה, ג'ט איירווייס, מצויה בקשיים פיננסיים וזקוקה בדחיפות לסיוע. החברה, שהוקמה לפני 25 שנה, ע"י נארש גויאל, חייבת כספים לחברות הליסינג, המחכירות לה את מרבית מטוסיה, לבנקים ולספקים, ובחודשים האחרונים אינה משלמת שכר לעובדים הבכירים ולטייסים ולאחרונה אף החליטה לבטל קווים לא רווחיים כדי לחסוך כסף. איתיחאד איירווייס נרתמה לסייע לג'ט איירווייס, ועפ"י מקורות במומביי נציגי החברה מקיימים בימים האחרונים שיחות עם הנהלת החברה ההודית והבנקים המקומיים על מנת לבנות תכנית הצלה לחברה, הזקוקה באופן נואש לתזרים מזומנים. לחברת התעופה של איחוד האמירויות, המחזיקה 24% ממניות ג'ט איירווייס, שרכשה ב-2013 כדי לחלץ אותה מקשיים פיננסיים, יש עניין ברור לשקם את החברה ההודית, ואף הודיעה כי היא מוכנה להשקיע כספים נוספים בחברה, במידה שתהיה שותפה לארגון מחודש שלה. יחד עם זאת, ברור כי איתיחאד לא תזדרז להיכנס להרפתקה כלכלית חדשה, לאחר שנכוותה והפסידה כסף רב מהשקעותיה באליטליה ובאייר ברלין. נארש גויאל, מייסד ומחזיק המניות העיקרי של ג'ט איירווייס, לא התייחס למו"מ, אך הביע תקווה כי תגבור הקו לאבו דאבי יחזק את מצבה הכלכלי של החברה, והבטיח לטייסים כי החל ב-1 באפריל לא יהיו עוד עיכובים בתשלומי המשכורות. כתבות קודמות בנושא: ג'ט איירווייס בקשיים: מניית החברה צונחת
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}