אל על: עלייה של 49% במכירות באמצעות המובייל
חברת התעופה ממשיכה לגדול במכירות באמצעות השיווק הישיר. ברבעון השני של 2019 כ-16% מסך המכירות של החברה היו באמצעות שיווק ישיר. אתר האינטרנט של החברה הציג גידול של כ-10% בכמות הכרטיסים שנמכרו ברבעון השני של 2019 לעומת הרבעון המקביל אשתקד
אל על. צילום: יוחאי מוסי
אל על אשר הציגה אמש (רביעי) את הנתונים הכספיים שלה לרבעון השני של השנה. מציגה גידול משמעותי במכירות החברה באמצעות המובייל בכ-49% ברבעון השני של 2019 לעומת התקופה המקבילה אשתקד. סך הכול החברה מכרה ברבעון השני כ-584 מיליון דולר, כאשר המכירות באמצעות השיווק הישיר הסתכמו לסך של כ-97 מיליון דולר. עלייה של 16% מאותה התקופה אשתקד. ברבעון השני גדלו המכירות באמצעות האינטרנט והמובייל בשיעור של כ-12%, כולל מכירת חבילות, שירותים נוספים ושדרוגים. המכירות באמצעות המובייל בלבד גדלו בכ-49% לעומת התקופה המקבילה ב-2018. כמו כן אתר האינטרנט של החברה הציג גידול של כ-10% בכמות הכרטיסים שנמכרו ברבעון השני של 2019 לעומת הרבעון המקביל אשתקד. באל על מציינים כי היא ממשיכה להרחיב את פעילותה והשקעתה בעולמות הדיגיטל והטכנולוגיה.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}