אל על צופה: הגברת התחרות מצד דלתא, אמריקן ויונייטד בשנה הקרובה
בהערכות של אל על לשנת 2022, החברה לא ממש סופרת בתחרות את ישראייר המחזיקה בנתח שוק של כ-6% בנתב"ג. בחברה צופים תחרות מחברת אמירייטס עם השפעה גם על הקווים של אל על לאסיה ואפריקה
צילום: Shutterstock
אל על מעריכה כי בשנת 2022 תהיה הגברת בתחרות מצד חברות התעופה האמריקאיות. בחברת התעופה מציינים כי: ״חברות התעופה בצפון אמריקה צפויות להרחיב את פעילותן לישראל. חברת דלתא צפויה לפתוח קו חדש מבוסטון, חברת אמריקן ארליינס צפויה לפתוח קו חדש מדאלאס, ואילו חברת יונייטד ארליינס צפויה לחזור לפעילות של 7 טיסות שבועיות מסן פרנסיסקו ומו כן תחזור להפעיל טיסות מוושינגטון". עוד צופים כיבחברת התעופה כי תהיה לה תחרות מצד חברת "פיליפין איירליינס״, הודיעה על כוונתה להפעיל טיסות לישראל החל מחודש אפריל 2022, בנתיב מקוצר העובר מעל ערב הסעודית. אך נכון למועד פרסום הדו״ח דחתה את הפעלת הטיסות, למועד אשר אינו ידוע". כמו כן באל על מעריכים כי תיתכן פגיעה בקווים לאסיה ואפריקה לאור העובדה שחברת "אמירייטס הודיעה על כוונתה להפעיל טיסות לישראל מאיחוד האמירויות. החברה צופה כי כניסתה של אמירייטס תגביר את התחרות. כמו כן, מעריכה החברה כי ככל שתורחב הפעילות בישראל, תגדל גם התחרות בנתיבים לאירופה". עוד מוסיפים באל על כי:" לחברות תעופה זרות קיימות האפשרות לטוס בנתיב טיסה קצר העובר מעל מדינות אשר חברות תעופה ישראליות, ובכללן החברה, אינן מורשות לטוס מעליהן, מה שמהווה פגיעה ביכולת החברה להתחרות באופן שוויוני והוגן מול חברות תעופה אשר קיבלו היתר". אגב, לפי סקירת התחרות של אל על עולה כי החברה לא סופרת בתחרות את חברת ישראייר, המחזיקה בנתח שוק של כ-6% בנתב"ג בשנת 2021, ואינה מוזכרת בסקירת התחרות.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}