אא

25 טיסות שבועיות בין קהיר לדובאי: אמירייטס מחזקת את היחסים של איחוד האמירויות עם מצרים

חברת התעופה המסייעת לכלכלה ולמסחר במצרים, פועלת כבר 36 שנים בקו בין דובאי לקהיר, וכיום מפעילה 25 טיסות שבועיות בקו, רובן בסופר-ג'מבו של איירבוס, ה-A380

ה-A380 של אמירייטס צילום: shutterstock ה-A380 של אמירייטס צילום: shutterstock

בקהיר התקיימו השבוע חגיגות לציון 50 שנים של קשרים ארוכים ושותפות יוצאת דופן בין איחוד האמירויות למצרים. אמירייטס מדגישה את תרומתה לתיירות ולכלכלה המצרית ועוזרת לקדם הזדמנויות וטיפוח קשרים עמוקים בין המדינות במשך 36 שנות פעילותה של החברה במצרים. אמירייטס החלה בטיסות לקהיר וממנה בשנת 1986 כיעדה הראשון באפריקה.

כיום מצרים היא לא רק יעד אזורי חשוב, אלא גם מרכז עולמי חשוב עבור חברת התעופה. אמירייטס הטיסה יותר מ-9.3 מיליון נוסעים בקרוב ל-38,000 טיסות בין קהיר לדובאי מאז תחילת פעילותה, ועיר הבירה של מצרים היא אחד היעדים המרכזיים ברשת מטוסי הסופר-ג'מבו של איירבוס A380 של חברת התעופה. חברת התעופה הגדילה את פעילותה ל-25 טיסות שבועיות בין קהיר לדובאי, כולל שתי טיסות יומיות בספינת הדגל A380 שלה בנוסף לטיסות בבואינג 777. הגידול בפעילות והחזרה לקיבולת של טרום המגפה תרמו באופן פעיל להתאוששות תעשיית התיירות במצרים.

עפ"י קרן המטבע הבינלאומית, תעשיית התיירות היוותה כ-12% מהתמ"ג הכולל של מצרים לפני המגפה. הרשת ההולכת וגדלה של אמירייטס גם סייעה לפתוח יותר נתיבי סחר והזדמנויות עבור הקהילה העסקית המצרית באמצעות קישוריות משופרת לדובאי, מרכז סחר עולמי מרכזי, כמו גם אל וממרכזי המסחר הגדולים ברחבי העולם. יעדים פופולריים ברשת האמירויות לנוסעים מצריים כוללים ערים באסיה, אמריקה ואוסטרליה, כמו: בנגקוק, הונג קונג, סידני, ניו דלהי, מומביי, ניו יורק וושינגטון די.סי.

בשנת 2018 אמירייטס פתחה טרקלין לנוסעי מחלקה ראשונה ומחלקת עסקים בנמל התעופה הבינלאומי של קהיר, הטרקלין הראשון של חברת התעופה בצפון אפריקה בהשקעה של 3.6 מיליון דולר. לאמירייטס יש גם שני משרדים בקהיר, וחברת התעופה מעסיקה יותר מ-1,600 אזרחים מצרים במגוון תפקידים, כולל 850 דיילים ו-22 טייסים. לאורך מגפת הקורונה חטיבת SkyCargoשל אמירייטס המשיכה לתמוך ברשת של נמל התעופה בקהיר, וסייעה בהובלת אלפי טונות של מוצרי מזון ומוצרים מתכלים מקהיר, ומילאה גם תפקיד חיוני בייבוא תרופות וציוד רפואי, כולל חיסוני קורונה, למצרים. חברת התעופה גם סייעה בבניית מרכז הלב בקהיר, שמטרתו לספק טיפול למיליוני חולי לב וכלי דם במצרים ובעולם הערבי כולו ללא עלות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאמירייטסמצריםאיחוד האמירויותפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: