ארגון הנוסעים האמריקני: תא הנוסעים במטוס עלול להיות קטלני
FlyersRights.org טוען כי חברות התעופה אינן פועלות כנדרש ומסכנות את ביטחון הנוסעים. "האם 58 מיליארד דולר יכולים למנוע מוות?" תוהה הארגון ודורש מהממשל ומהחברות, שזכו בסיוע יוצא דופן, לנקוט אמצעים קפדניים להגן על הנוסעים
צילום: 123rf
לנוכח הסיוע יוצא הדופן, שהעניק הממשל לתעשיית התעופה האמריקנית, ארגון הנוסעים של חברות התעופה האמריקניות FlyersRights.org מטיח ביקורת בחברות התעופה ותוהה: האם 58 מיליארד דולר יכולים למנוע מוות? הארגון טוען כי חברות התעופה האמריקניות, כולל: אמריקן איירליינס, דלתא, וירג'ין, ג'ט בלו, סאות'ווסט, אלסקה איירליינס, פרונטייר, יונייטד איירליינס ואחרות, אינן עושות די כדי למנוע את התפשטות הקורונה ולהגן על הנוסעים. פול הדסון, נשיא FlyersRights.org, העביר מכתב דחוף לסטיבן מנוצ'ין, שר האוצר האמריקני, העומד להקצות סיוע של 58 מיליארד דולר לתעשיית התעופה האמריקנית. במכתב מציין הדסון את העובדה כי "מגפת הקורונה התפשטה ברחבי העולם בעיקר באמצעות טיסות, וכעת הדגש עבר למזעור הזיהום, כולל בטיסות". ארגון הנוסעים קורא לשר האוצר לדרוש מחברות תעופה ומשדות תעופה לעמוד בשורה של הנחיות בתקופת החירום: הקפדה על התרחקות חברתית של 2 מטר לפחות, חבישת מסכות N95 ע"י דיילים ונוסעים, בדיקת חום של הנוסעים והצוותים לפני הטיסה, ניקוי וחיטוי של תא הנוסעים ומשטחים אחרים למגע של הנוסעים, קריאה לציבור לא לטוס אלא למטרות חיוניות בלבד, קביעת תקני ניקוי ואוורור למטוסים, לא להציב במטוסים דיילים/ות מעל גיל 60. כמו כן, דורש הארגון במכתב לשר האוצר להורות לחברות התעופה: להעניק החזר כספי עבור כרטיסי טיסה לנוסעים המבקשים זאת, לא לעודד טיסות באמצעות תעריפים נמוכים במיוחד, לא לבטל טיסות מעוטות נוסעים כדי לאחד טיסות למטוסים מלאים, בהם לא נשמרת התרחקות בין הנוסעים.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}