בריטיש איירווייס מציעה מגוון שירותי טרום טיסה
לטסים מטרמינל 5 בנמל התעופה הית'רו - נוסף לצ'ק-אין ביתי אונליין, ניתן גם להעלות מראש לאתר החברה אישורי חיסון / החלמה או בדיקה שלילית, להזמין מראש מועד מדויק לצ'ק-אין בנמל התעופה, ומעתה גם למסור מזוודות בבית או בתחנת הרכבת
בריטיש איירווייס. צילום: 123RF
בריטיש איירווייס התקשרה עם חברת AirPortr כדי לאפשר לנוסעים למסור מזוודות, לפני שהם מגיעים לטרמינל 5 בשדה התעופה הית'רו. נקודת המסירה הראשונה היא בתחנת הרכבת הית'רו אקספרס, ממנה נוסעים ללא מזוודות ישירות לבידוק הביטחוני. הצוות של AirPortr חותם, מאבטח ובודק את המזוודות לפני שמעביר אותן אל המטוס של הנוסע. לקוחות יכולים גם להזמין אוספי מזוודות מביתם או משרדם, במחיר של החל מ-19 ליש"ט. AirPortr מבטיחה כי לאחר האיסוף התיקים נאטמים ומנוטרים לאורך כל תהליך המסירה. הנוסעים יכולים לעקוב אחר המזוודות שלהם ברשת עד להעלאה על המטוס. המשתמשים בשירות מקבלים גם תגית דיגיטלית. טום סטיבנס, מנהל חוויית הלקוחות של בריטיש איירווייס, אמר: "אנו מאמינים כי יוזמה זו עם AirPortr מאפשרת ללקוחותינו להימנע מתורי צ'ק-אין למזוודות ולעבור בשדה התעופה ללא הטרחה של נשיאת מזוודות, וכן להבטיח כי אנו עושים כל שביכולתנו כדי להבטיח את ההעברה הבטוחה של התיקים שלהם עד ליעד". בנוסף לשירות המזוודות של חברת AirPortr, בריטיש איירווייס מציעה גם שירות מסירת מזוודות ביום שלפני הטיסה, כאשר הלקוחות יכולים למסור את המזוודות שלהם במסוף שדה התעופה בין השעות 16:00 עד 21:00. חברת התעופה ממשיכה לבחון כיצד היא משלבת טכנולוגיות דיגיטליות כדי להבטיח עמידה בדרישות הבריאות, הן באמצעות אפליקציית VeriFLY והן ב-Travel Pass של IATA. לקוחות בריטיש איירווייס, הטסים למגוון יעדים אירופיים, יכולים כעת גם להעלות לאתר האינטרנט של בריטיש איירווייס את אישורי החיסון או ההחלמה ואת תוצאת בדיקת הקורונה השלילית לצורך אימות לפני הנסיעה. נוסף על כך, חברת התעופה בוחנת טכנולוגיית תורים חכמה חדשה מבית Qmatic, המאפשרת ללקוחות להזמין מראש את המועד לתור הבידוק לפני הגעתם לשדה התעופה.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}