אא

בשלב זה: רואנדה אייר לא תחדש את טיסותיה לישראל

חברת התעופה האפריקאית, רואנדה אייר, שהחלה לטוס בקו קיגאלי-תל אביב בחודש יוני 2019, לא תחדש את טיסותיה לישראל על אף היותה מדינה ירוקה המותרת לישראלים

רואנדה אייר. צילום: יח"צ רואנדה אייר. צילום: יח"צ

רואנדה היא אחת המדינות הירוקות שמשרדי הבריאות, החוץ והתחבורה מאפשרים לישראלים לטוס אליהן ללא חובת בידוד בחזור. למרות זאת, חברת התעופה רואנדה אייר לא מתכוונת לחדש את טיסותיה לישראל בחודשים הקרובים.

חברת התעופה האפריקאית, שהחלה לטוס בקו קיגאלי-תל אביב בחודש יוני 2019, הטיסה במהלך השנה החולפת 1,650 נוסעים. ב-2020, עד הפסקת הטיסות בגין נגיף הקורונה, הטיסה 2,372 נוסעים בקו ישראל-רואנדה.

כיום מי שרוצה לטוס לרואנדה יכול לעשות זאת באמצעות חברת אתיופיאן איירליינס עם עצירת ביניים באדיס אבבה. מתחילת השנה הטיסה אתיופיאן איירליינס 30,413 נוסעים מתל אביב לאדיס אבבה לעומת 85,248 נוסעים בתקופה המקבילה ב 2019.

בתחילת חודש פברואר, טרום עידן הקורונה, משלחת רשמית של מדינת רואנדה ורואנדה אייר ביקרה בישראל. השתתפה בתערוכת התיירות הבינלאומית, ה-IMTM, ולאחר מכן אירחה לארוחת צהריים ביפו סוכני נסיעות ועיתונאים ישראלים במטרה לקדם את התיירות למדינת "אלף הגבעות" או אם תרצו ה"שווייץ של אפריקה" - הבית של גורילות ההרים הנדירות. 
רואנדהרואנדה
גורילות הרים ברואנדה. צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםרואנדה אייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: