אא

ארוחת מישלן, מרתף יינות ואמבט מפנק לפני הטיסה – הלאונג'ים הטובים בעולם

באיזה לאונג' ניתן לאכול ארוחה של שף המחזיק ב-21 כוכבי מישלן? איפה יגהצו לכם את הבגדים בזמן שתטבלו באמבט? היכן תבחרו עם סומלייה יין ממרתף היינות רגע לפני ההמראה והיכן תוכלו לעלות למטוס הישר מהלאונג'? Two Flying Boys ופספורטניוז על הלאונג'ים הטובים בעולם

הלאונג' של אייר פראנס. צילום: Shutterstock הלאונג' של אייר פראנס. צילום: Shutterstock

Salon La Première, שארל דה גול, אייר פראנס

פותח את הרשימה טרקלין המחלקה הראשונה של אייר פראנס שעם מה שהוא מציע לא בטוח שתרצו לעלות לטיסה, קוסם ככל שיהיה היעד שאתם בדרכו אליו. יש הרבה לאהוב בטרקלין המחלקה הראשונה של אייר פראנס: ספא ייעודי של חברת Sisley בו תוכלו לתת לגוף שלכם בוסט טיפוח לפני ההמראה, רכב יוקרה שיחכה לכם ויסיע אתכם לטרקלין וממנו לטיסה שלכם אבל הדבר הכי מרשים בטרקלין הזה הוא המסעדה שבו. לא רק שמדובר במסעדה לכל דבר ועניין שהאוכל נבחר מתפריט ומוגש ע"י מלצרים אלא ששף של ממש עומד מאחוריה. ולא סתם שף אלא אלאן דוקאס המפורסם המחזיק באמתחתו לא פחות מ- 21 כוכבי מישלן משלל מסעדותיו ברחבי העולם. האלפיון העליון של נוסעי היוקרה טוען בתוקף שזהו האוכל הטוב ביותר המוצע בטרקליני חברות התעופה בעולם.

אייר פראנס, ארוחת מישלןאייר פראנס, ארוחת מישלן

אייר פראנס, ארוחת מישלן. צילום: יח"צ

טרמינל המחלקה הראשונה של לופטהנזה, פרנקפורט

לופטהנזה לא מציעה רק טרקלין אלא טרמינל מחלקה ראשונה של ממש. בדומה לטרמינל פתאל שלנו, כאן נוסעי המחלקה הראשונה יכולים למסור את הרכב שלהם בכניסה לטרמינל לשירות החנייה ולצעוד פנימה לטרמינל בו יבצעו את כל ההליכים המקדימים לטיסה, לרבות בידוק בטחוני, צ'ק-אין וביקורת דרכונים בתנאים אחרים לחלוטין. הטרקלין עצמו יפהפה ומציע בר סיגרים, מסעדה יוקרתית, מבחר של 130 סוגי וויסקי, מקלחות לרבות כאלה בהן יש אמבטיות לטבול בהן לפני הטיסה וכמובן ספא.

לופטהנזה – לופטהנזה, 130 סוגי וויסקילופטהנזה – לופטהנזה, 130 סוגי וויסקי

לופטהנזה, 130 סוגי וויסקי. צילום: יח"צ

 

The wing, First Class, קתאי פסיפיק, הונג קונג

מבחינת עיצוב, טרקלין The wing, First Class בהונג קונג של Cathay Pacific (שהחלה השבוע להפעיל 3 טיסות שבועיות מתל אביב) נחשב לאחד היפים בעולם. השהיה בו דומה יותר לזו של בית מלון מאשר של שדה תעופה. בטרקלין יש חדרים פרטיים בהם אמבט, מקלחת גשם ומיטה לנוח בה בפרטיות מוחלטת כאשר אתם עטופים בחלוק רך בזמן שהבגדים שלכם יגוהצו למשעי בזמן זה. חובבי אוכל אסיאתי? הגעתם למקום הנכון. במסעדה שבלאונג' תוכלו להנות מתפריט המתחלף מדי שבוע והתאמת יין לכל מנה ומנה. מעדיפים שמפניה? בחרו אחת משמפניות הפרימיום המוצעות בבר הייעודי.

קתאי פסיפיק, טבילה באמבט בזמן שמגהצים לכם הבגדיםקתאי פסיפיק, טבילה באמבט בזמן שמגהצים לכם הבגדים

קתאי פסיפיק, טבילה באמבט בזמן שמגהצים לכם הבגדים. צילום: יח"צ

לאונג' המחלקה הראשונה, אמירייטס, דובאי

טרקלין המחלקה הראשונה של אמירייטס בדובאי הוא למעשה מתחם עצום המשתרע על פני טרמינל שלם בשטח של עשרות אלפי מ"ר. מאחר וזה המצב אז ניתן לעלות לטיסה ישירות מהטרקלין עצמו. עד שתיקראו לבורדינג תוכלו לבזבז עוד קצת כסף בבוטיק מותגי היוקרה הייחודי שבמקום או להנות מכוס יין שתבחרו עם הסומלייה במרתף היינות שבמקום. מיותר לציין שגם כאן תוכלו למצוא ספא ומסעדת מטבח עילי.

אמירייטס, לעלות לטיסה הישר המלאונג'אמירייטס, לעלות לטיסה הישר המלאונג'

אמירייטס, לעלות לטיסה הישר המלאונג'. צילום: יח"צ

 

Clubhouse, וירג'ין אטלנטיק, הית'רו

וירג'ין אטלנטיק עשתה לעצמה שם של חברת תעופה "כיפית". בהתאם למוניטין גם טרקלין העסקים שלה משדר (ועושה) כיף לאורחיו. עם תאורה שיוצרת אווירה קלילה ונעימה, אוכל טעים להפליא – מהבופה או בהזמנה מתפריט, מגוון מכובד של ליקרים ופינות ישיבה מפנקות עם כיסאות עור הקלאב האוס אכן מעלה חיוך לפני הטיסה. כמיטב המסורת הבריטית, מדי אחה"צ מתקיימת בלאונג' שעת תה. למקרה שזה לא כוס התה שלכם, תוכלו להעביר את הזמן במספרה או בהתבוננות במטוסים ממרפסת הגג המהממת.

וירג'ין אטלנטיק, תדמית "כיפית"

לבלוג טיולי היוקרה Two Flying Boys באתר ובאינסטגרם

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםפספורטופ 5

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: