אא

הממשלה החדשה באיטליה מחדשת את המו"מ עם לופטהנזה על שותפות ב-ITA Airways

ג'ורג'ה מלוני, ראשת הממשלה החדשה, החליטה לסיים את הדיונים הבלעדיים עם קבוצת אייר פראנס – KLM ולפתוח שיחות עם קבוצת לופטהנזה – MSC, מתוך כוונה למצוא שותף חזק ולא רק השקעה פיננסית בחברת התעופה האיטלקית

ITA AIRWAYS. צילום: shutterstock ITA AIRWAYS. צילום: shutterstock

על פי הדיווחים באיטליה, הממשלה החדשה פותחת מחדש את השיחות עם קבוצת לופטהנזה - MSC בעקבות ההחלטה על סיום הבלעדיות של קבוצת אייר פראנס-KLM במו"מ על ITA Airways, חברת התעופה הלאומית של איטליה, כפי שפרסמנו באוגוסט. נראה שהמו"מ עם הקרן האמריקאית Certares, שחברה לדלתא אייר ליינס ואייר פראנס-KLM, לרכישת חלק הרוב ב-ITA, לא הניב את התוצאות, להן קיוותה ממשלת איטליה (הישנה).

הממשלה החדשה החליטה לסיים את תקופת המו"מ הבלעדי מתוך כוונה למצוא שותף תעשייתי חזק ולא רק השקעה פיננסית, והשיחות עם הקבוצה המשותפת של לופטהנזה ו-MSC, שהגישה הצעה כבר לפני חודשים, יתחילו בקרוב. עפ"י התקשורת האיטלקית, הממשלה הישנה התכוונה להפריט את ITA Airways באמצעות מכירה ישירה תוך שמירה על נתח מיעוט ללא שליטה בחברה. לפני שקיבלה את תפקיד ראש הממשלה, ג'ורג'ה מלוני, ראשת הממשלה החדשה, ביקשה מהממשל היוצא לעצור את מכירת ITA, מכיוון ש"חשוב לשמור על חברת הדגל", והטילה את משימת המו"מ החדש על מנכ"ל חברת התעופה הלאומית, פאביו לצריני, כשכוונתה לשמור על השליטה של הממשלה בחברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאיטליהIta Airways

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: