הקרב על הקו ללונדון: בריטיש משגרת לישראל את המנהל המסחרי העולמי
הקו לונדון – תל אביב מהווה מוקד לתחרות המתחממת בין בריטיש איירווייס לוירג'ין אטלנטיק. בעקבות ביקורו בארץ של ריצ'רד ברנסון, מייסד וירג'ין, בריטיש איירווייס לא קופאת על השמרים ושולחת את אנדרו ברם, המנהל המסחרי העולמי של החברה לישראל
צילום: 123rf
המלחמה בין חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק לבין בריטיש איירווייס על הקו לישראל הולכת ומתחמת. לאחר ביקורו המתוקשר והמיוחצן של סר ריצ'רד ברנסון, מייסד חברת וירג'ין אטלנטיק בארץ, אותו ליווינו ב'פספורטניוז', ממהרת בריטיש איירוויייס המתחרה לשלוח לישראל את אנדרו ברם, המנהל המסחרי העולמי של החברה, המדווח ישירות למנכ"ל החברה. ברם יגיע לישראל בעוד כשבועיים לביקור בזק, שבמהלכו הוא ייפגש עם סוכני נסיעות, גורמי תיירות ותעופה ויקיים מסיבת עיתונאים בתל אביב. כניסתה של וירג'ין לקו שבין תל אביב ללונדון כבר הביאה לכך שבריטיש איירווייס מיהרה והודיעה כי בתחילת חודש דצמבר היא תכניס לקו בין נתב"ג לנמל התעופה הית'רו בלונדון את מטוס האיירבוס 350-1000 החדיש ביותר בצי המטוסים שלה, המציע סוויטות אישיות במחלקת העסקים. וזאת כתגובת נגד לוירג'ין אטלנטיק, שהודיעה כי היא מסתערת על השוק העסקי בתל אביב ומציעה לאנשי עסקים לטוס עימה ליעדים בצפון אמריקה. וירג'ין אטלנטיק החליטה גם להשקיע סכומים גדולים בפעילויות שיווק של הקו החדש וטיסות ההמשך לארצות הברית מול קהילת העסקים הישראלית. במהלך ביקורו בישראל השתתף ריצ'רד ברנסון יחד עם המנכ"ל הישראלי של וירג'ין אטלנטיק, שי וייס, בכנס בו נטלו חלק מאות מראשי המשק. בנוסף הם קיימו מפגשים עם ראשי חברות הייטק וכן מפגשים עם סוכני נסיעות מובילים בכל רחבי הארץ. כידוע, בריטיש איירווייס ניהלה בשנים האחרונות מאבק משפטי מול התאחדות סוכני הנסיעות בעקבות החלטתה לבטל את העמלות על מכירת כרטיסי טיסה, החלטה שגרמה לתרעומת רבה בקרב סוכני הנסיעות. וירג'ין אטלנטיק, לעומת זאת, עוד לפני תחילת פעילותה בקו לישראל הודיעה כי היא תשלם עמלות מכירה לסוכני הנסיעות. סר ריצ'רד ברנסון, שי ויס. צילום: ספיר פרץ זילברמן
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}