אא

5 התלונות הכי נפוצות בבתי מלון

על מה מתלונן 1 מכל 4 אורחים בבית מלון? מה יותר מעצבן אותנו – חדר לא נקי או Wifi בעייתי? (רמז – תופתעו מהתשובה). בעידן בו תלונות הנוגעות לחדר שלנו במלון מגיעות לקהילות מטיילים כמו TripAdvisor עוד לפני שהגיעו לקבלה, מחקר מגלה מהן התלונות הנפוצות ביותר בקרב אורחים בבתי מלון

לא מרוצה במלון. צילום: Shutterstock לא מרוצה במלון. צילום: Shutterstock

"החדר חם/קר מדי"

אף אחד לא יכול ליהנות כמעט משום דבר אם חם/קר מדי. זו כנראה הסיבה שהתלונה הכי נפוצה בבתי מלון היא על הטמפרטורה בחדר. מסתבר, שאחד מכל ארבעה אורחים מתקשר לקבלה אחרי הצ'ק אין וטוען שטמפרטורת החדר לא מותאמת. חמורה במיוחד הבעיה במלונות בהם מערכת חימום/קירור מרכזית ללא אפשרות לשלוט על הטמפרטורה בחדרים או כאלה ששינויי האקלים עם גלי חום באירופה תפסו אותם לא מוכנים בלי מזגנים כלל (ובאירופה יש לא מעט כאלה). המלחמה באוקראינה ומחסור הנפט הצפוי עדיין מאיימים עם (הרבה) פחות חימום ואור באירופה בחורף הקרוב.

התלונה הכי נפוצה בבתי מלון היא על הטמפרטורה בחדרהתלונה הכי נפוצה בבתי מלון היא על הטמפרטורה בחדר

התלונה הכי נפוצה בבתי מלון היא על הטמפרטורה בחדר. צילום: Shutterstock

לא מתחבר לי ה-Wifi (או חמור מכך – אין Wifi חינמי)

זה אולי נשמע פשוט אבל מסתבר שאחד מכל שבעה אורחים בבית מלון, לא מצליח להתחבר לאינטרנט האלחוטי או שגם אחרי שהתחבר סבור שהאינטרנט "לא סוחב". אחד הדברים שמקומם אורחים במיוחד הוא העדר של אינטרנט אלחוטי חינמי במלון. מטיילים בעולם כבר התרגלו לזמינות של אינטרנט בכל מקום (שדות תעופה, בתי קפה ואפילו מטוסים ורכבות) ומסתמכים על כך לא מעט לצורך תכנון במהלך החופשה. העובדה שבמקום בו אנו שוהים לא מספק שירות כזה או אפילו מעז לדרוש תשלום נוסף על כך, נתפסת כחוויית אירוח שלילית ומקוממת של ממש.

אחד הדברים שמקומם אורחים במיוחד הוא העדר של אינטרנט אלחוטי חינמי במלוןאחד הדברים שמקומם אורחים במיוחד הוא העדר של אינטרנט אלחוטי חינמי במלון

אחד הדברים שמקומם אורחים במיוחד הוא העדר של אינטרנט אלחוטי חינמי במלון. צילום: Shutterstock

"אוף, איזה רעש"

כשאנחנו מזמינים חדר במלון, הציפיה היא לקבל שקט, שלווה ושהייה מרגיעה (גם אם מדובר במלון מרכזי במיוחד). מסתבר ש-11% מכלל האורחים מתלוננים לעיתים קרובות על רעש המגיע לחדרם מהשכנים, או מהעיר עצמה. הגדיל לעשות אחד מבתי המלון בעיר מרכזית בה שהינו לאחרונה והעמיד על שולחן העבודה בחדר שלנו מתקן המפיק "רעש לבן" כדי להתגבר על הרכבת שעברה ממש מתחת לחלון. מיותר לציין, שלא יצאנו מרוצים וכללנו עצמנו בין 11% המתלוננים.

11% מכלל האורחים מתלוננים לעיתים קרובות על רעש11% מכלל האורחים מתלוננים לעיתים קרובות על רעש

11% מכלל האורחים מתלוננים לעיתים קרובות על רעש. צילום: Shutterstock

"מצאתי **** בחדר. מלוכלך פה!"

אם יש מקום שאנחנו מצפים שיהיה נקי ללא רבב הוא חדר המלון אליו הגענו. למעשה, על אף שאנו יודעים שהמצב בדיוק הפוך מכך – אנו מצפים להרגיש כאילו אנו הראשונים להשתמש בו. הלכה למעשה, אחד מכל עשרה אורחים מרגיש (ומתלונן!) שהחדר שקיבל אינו נקי. סיפורי הזוועה מהממצאים בחדרי מלון מגוונים ופיקנטיים: שיערות במקלחת, שירותים שלא חוטאו, מצעים שלא הוחלפו, מגבונים (ושאר עדויות על אירועי ליל אמש) שנמצאו מתחת למיטה ועוד.

אנחנו מצפים שהחדר במלון יהיה נקי ללא רבבאנחנו מצפים שהחדר במלון יהיה נקי ללא רבב

אנחנו מצפים שהחדר במלון יהיה נקי ללא רבב. צילום: Shutterstock

שירות או למות

התלונה החמישית בשכיחותה בקרב 9% מכל האורחים היא על שירות לקוי. "לא עונים בקבלה", "ביקשתי מגבת ואף אחד לא טרח להביא", "קונסיירז' אמר שיחזור אליי ולא חזר", הבטחתם שיש פה שירות חדרים ואין". לצד טענות על שירות לקוי, ישנה תופעה שכיחה לא פחות – זיוף או לפחות הגזמה בתלונות.

שירות לקוי או הגזמה בתלונותשירות לקוי או הגזמה בתלונות

שירות לקוי או הגזמה בתלונות. צילום: Sutterstock

בלוג טיולי היוקרה Two Flying Boys באתר, באינסטגרם ובפודקאסט במטוסי אל על.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםפספורטופ 5

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: