אא

וויז אייר זכתה בפרס חברת התעופה הירוקה בעולם

תואר זה ניתן לה בכנס הקיימות הסביבתית של CAPA אסיה לקיימות. ג'וזף וואראדי, מנכ"ל Wizz Air: "גאים ומחויבים להמשיך להיות הבחירה הירוקה"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת התעופה Wizz Air (וויז אייר) הוכרה כחברת התעופה הירוקה ביותר בעולם. תואר זה ניתן לה בכנס הקיימות הסביבתית של CAPA אסיה לקיימות. פרסי הקיימות הסביבתית של CAPA מכירים בחברות תעופה ושדות תעופה ששמים את שינויי האקלים בחזית העסקים שלהם. מחקרי הקיימות, שעל בסיסם מוענקים התארים, מתבצעים באופן עצמאי על ידי אנליסטים ואסטרטגים של CAPA ו-Envest Global. כנס CAPA, שנערך בסינגפור, הוא חלק מה-Aviation Week Network.

וויז אייר תפעיל קו טיסות ישיר מישראל לאתונה החל מ-12 בדצמבר הקרובוויז אייר תפעיל קו טיסות ישיר מישראל לאתונה החל מ-12 בדצמבר הקרוב
וויז אייר. צילום: Shutterstock ההכרה ניתנה ל-Wizz Air, חברת לואו קוסט הונגרית, על היותה בעלת פליטת הפחמן הנמוכה ביותר ביחס ק"מ/נוסע באירופה, ומחויבותה להפחית את פליטת הפחמן ב-25% נוספים עד 2030. כמו כן, כחלק מ"תוכנית השאפתנות" של החברה, מוסיפה Wizz Air באופן קבוע מטוסי איירבוס A321neo חדשים לצי שלה, הנחשבים לחסכוניים בדלק.

באחרונה צירפה לצי שלה את המטוס ה-171 וביצעה רכישה של 75 מטוסים חדשים שצפויים להיכנס לפעילות בשנים 2028-2029, בדרך ליעד שהציבה לעצמה - צי של 500 מטוסים עד שנת 2030. בנוסף לחידוש הצי, הצוותים התפעוליים עובדים כדרך קבע על יוזמות ליעילות בדלק.

ג'וזף וואראדי, מנכ"ל Wizz Air: "גאים ומחויבים להמשיך להיות הבחירה הירוקה ביותר. בטוחים שבאמצעות השקעה במטוסים ובמנועים המודרניים ביותר נוכל לצמצם עוד את טביעת הרגל הפחמנית ופליטת הפחמן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהוויז אייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: