אא

וויז אייר תציע טיסה יומית לאבו דאבי

החל מ-17 במרץ חברת החסך ההונגרית תעלה מ-3 ל-5 טיסות בשבוע והחל מ-1 באפריל תעבור לטיסה יומית בקו תל אבי -אבו דאבי. במקביל, החברה יוצאת היום (ג') במבצע הנחות של 20% על טיסות נבחרות לאבו דאבי וממנה

וויז אייר. צילום: shutterstock וויז אייר. צילום: shutterstock
חברת הלואו קוסט ההונגרית Wizz Air מרחיבה את פעילותה בקו תל אביב-אבו דאבי.  החל מ-17 במרץ, חברת החסך תציעה 5 טיסות בשבוע במקום 3 בשבוע והחל מ-1 באפריל תעבור לטיסה יומית לאמירות אבו דאבי. עוד הכריזה היום (ג') החברה כי לקראת הרחבת הפעילות וחופשות הקיץ הקרבות, על מבצע הנחות של 20% על טיסות נבחרות לאבו דאבי וממנה למזמינים באתר או באפליקציה. המבצע תקף מהיום, 8 במרץ 2022 החל מהשעה 00:00 ועד מחר, 9 במרץ 2022 בשעה 23:59 שעון מרכז אירופה (CET). המחיר אינו כולל ללא דמי הניהול. המבצע לא חל על הזמנות קבוצתיות. ההנחה חלה על טיסות נבחרות שזמינות באתר ובאפליקציית Wizz. על כל הטיולים להסתיים עד ה-30 בספטמבר 2022.
אבו דאביאבו דאבי
אבו דאבי. צילום: ספיר פרץ זילברמן בנוסף, עבור טיסה ללא חששות – הנוסעים יכולים להוסיף את שירות ה-Wizz Flex לכרטיס, בעזרתו יוכלו לשנות את יעד ותאריך הטיסה שלהם כרצונם, ללא קשר לנסיבות. השירות מספק הגנה נוספת על כרטיסי הטיסה של הלקוחות במיוחד בזמנים לא צפויים אלו. מיכאל ברלואי (Michael Berlouis), מנהל Wizz Air Abu Dhabi: "אנו מחויבים לספק ללקוחותינו אפשרויות רבות לטיולים וחופשות במחירים סבירים ברשת הצומחת שלנו". יצוין כי וויזאייר מבצעת את כל טיסותיה במטוסי A320 (180 מושבים), A321 (230 מושבים), Airbus A320neo (186) ו-Airbus A321neo (239).  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםוויז אייר אבו דאבי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: