חדש באל על: שירות לקוחות גם ב-WhatsApp
אחרי הודעות ה-sms והפייסבוק מסנג'ר, אל על משיקה היום מענה שירות לקוחות גם ב-WhatsApp. סמנכ"ל דיגיטל ומחשוב, שחר מרקוביץ: "התנענו תהליך שיביא את אל על לחזית הטכנולוגיה"
אל על הודיעה היום (ב') על הכנסת ה-WhatsApp למערך שירות הלקוחות שלה.
מהחברה נמסר כי היא בין החלוצות בתחום ואחת החברות הראשונות בעולם המאפשרות להתכתב עמן באמצעות ה-WhatsApp. למעשה מדובר בהרחבת שירות הצ'טבוט של אל על, שירות חדשני המשלב בין יכולות בינה מלאכותית לשיחה אל מול נציג אנושי. השירות מאפשר מענה אוטומטי ללקוחות החברה בנושאים שונים דרך ערוצי ה-SMS, ה-Facebook Messenger וכעת כאמור גם ב-WhatsApp.מאל על נמסר כי השירות החדש, המבוסס על הטכנולוגיה של הסטארט-אפ הישראלי Service Friend, צפוי להיטמע בחברה באופן הדרגתי. השירות יאפשר ללקוחות החברה להעלות שאלות דרך הצ'טבוט בערוצים השונים ולקבל מענה מקיף ומהיר, מכל מקום בעולם, באותה נוחות ופשטות המוכרת לכולנו מהתכתבות יום-יומית שנעשית במסגרת משפחתית או בין חברים.
עוד נמסר כי במהלך פיילוט שנעשה בנושא, השירות זכה להצלחה אדירה ושביעות רצון גבוהה מאוד בקרב הלקוחות.
סמנכ"ל לקוחות ושירות, אמיר רוגובסקי: "השירות שאנו מציעים דרך ה-Messenger , SMS ועכשיו גם ב-WhatsApp, הינו חלק מן המאמצים שאנו עושים בכל הגזרות שלנו בכדי להוביל בשירות, לספק זמינות גבוהה ללקוחותינו ולאפשר ללקוחותינו גישה נוחה ופשוטה לתקשורת מכל מקום בעולם".
סמנכ"ל דיגיטל ומחשוב, שחר מרקוביץ: "התנענו תהליך שיביא את אל על לחזית הטכנולוגיה ותאפשר לה להעניק חווית לקוח מצוינת באמצעות מינוף הדיגיטל. אני גאה מאוד להיות בין החברות הראשונות בארץ ובעולם, המשיקות שירות של בוט המשולב עם נציג אנושי, דבר שיספק מענה מצוין לקהל לקוחותינו בישראל שרבים מהם משתמשים ב- Whatsapp מדי יום".