אא

ישראייר ממריאה: מציגה את הרבעון השני הטוב בתולדותיה

כחודשיים לאחר הנפקת ישראייר גרופ, מדווחת ישראייר תעופה ותיירות, בהובלת אורי סירקיס, על זינוק בהכנסות וברווח, בדוח הרבעון השני הטוב בתולדותיה

אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: רונן מחלב אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: רונן מחלב

כחודשיים לאחר הנפקת ישראייר גרופ, מדווחת ישראייר תעופה ותיירות, בהובלת אורי סירקיס, בדוחותיה המאוחדים, על זינוק בהכנסות וברווח, בדוח הרבעון השני הטוב בתולדותיה.

הכנסות ישראייר תעופה ותיירות זינקו לכ 84 מליון דולר, בהשוואה לכ 59 מליון דולר בשנת 2019. החוב הפיננסי נטו ירד משיא של 76 מליון דולר בעת משבר הקורונה לכ 44 מליון דולר, שיפור נוסף של כ 17 מליון דולר, בהשוואה לרבעון הראשון של שנת 2022. על אף זינוק של כ 80 אחוזים במחירי הנפט, בהשוואה לשנת 2019, במהלך הרבעון השני, כתוצאה מהמלחמה בין רוסיה לאוקראינה, שפגעו ברווח הגולמי בכ 9.5 מליון דולר, רשמה החברה תרומת ebitda חיובית של כ 6.4 מליון דולר - שיפור של 55 אחוזים בהשוואה לתרומה ברבעון השני של שנת 2019.

הרווח הגולמי הסתכם בכ 8 מליון דולר, שיפור של כ 60 אחוזים בהשוואה לרבעון המקביל בשנת 2019. נתח השוק של החברה בנתבג, זינק לכ 4.3 אחוזים מכלל התנועה הבינלאומית, וזאת בהשוואה לנתח שוק של כ 2.6 אחוזים בשנת 2019. ישראיר תעופה ותיירות, בהובלת אורי סירקיס, רשמה רווח נקי של כ 4.5 מליון דולר ברבעון השני, וזאת בהשוואה להפסד של כ 2 מליון דולר אותו רשמה החברה בשנת 2019. בסיכום החציון ביצעה החברה כ 1200 טיסות בינלאומיות, אף לא אחת מטיסותיה, בוטלה סמוך להמראתה המתוכננת, כתוצאה ממחסור בצוותי אוויר.

במחצית הראשונה של שנת 2022 רשמה חברת התעופה והתיירות תרומת ebitda של כ 8.3 מליון דולר ורווח נקי של כ 6.3 מליון דולר, תרומת ebitda ורווח נקי לחציון הראשון של השנה - הטובים בתולדותיה. הישגים אלו, רשמה החברה עם מצבת של כ 390 עובדים בתוספת של כ 150 עובדים בחברות הבנות, למעלה מ100 עובדים פחות מהחציון הראשון של שנת 2019. החברה מבקשת להודות ללקוחותיה הנאמנים ולעובדיה המסורים על הישגים משמעותיים אלו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהישראיירישראייר גרופאורי סירקיס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: