אא

ישראייר על המדף: כמה שווה החברה?

חברת התעופה ישראייר, או כפי שמנכ"לה, אורי סירקיס, מגדיר אותה - חברת תיירות שיש לה מטוסים, עומדת למכירה. באי.די.בי, בעלת השליטה, מעריכים את שוויה בדו"ח לרבעון השני. רמז, השווי גבוה בכ-9% מהטווח התחתון של מעריך שווי חיצוני בלתי תלוי

צילום: ספיר פרץ צילום: ספיר פרץ

בחברת אי.די.בי, בעלת השליטה בישראייר, מעריכים כי ניתן לקבל כ-34 מיליון דולר ממכירת ישראייר. כך עולה מדו"ח כספי של אי.די.בי לרבעון השני של 2020.

כזכור, מעריך שווי חיצוני בלתי תלוי העריך את שוויה של ישראייר נכון ל-31 במארס בטווח של 31 מיליון דולר עד 59 מיליון דולר, כולל חוב בסך 5 מיליון דולר של בעלת השליטה לחברת התעופה, היחידה הפועלת כיום.

השווי נטו של נכסי אי.די.בי תיירות בדו"ח הכספי כאמור משקף לישראייר שווי חברה של כ-34 מיליון דולר, כולל ההלוואה בסך 5 מיליון דולר. שווי זה נמוך בכ-21% מאמצע הערכת השווי וגבוה בכ-9% מהטווח התחתון שלה ומשקף את הערכת ההנהלה לסכום אותו תוכל החברה לקבל ממכירת ישראייר בתקופה מאתגרת זו. הערכת אי.די.בי  מתבססת על מגעים למכירה של ההחזקות בישראייר. השווי האמור משקף, גם ליום 30 ביוני 2020, את התמורה שהחברה צופה לקבל מהחזקותיה באי.די.בי. תיירות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראייראי.די.בי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: